کد خبر: ۲۸۳۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس جهاد کشاورزی در معیت معاون بهبود تولیدات دامی، رئیس مرکز تحقیقات سازمان جهاد کشاورزی و مدیر کل دامپزشکی استان از بیمارستان دامپزشکی زاگرس بازدید نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر شهبازی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، «دکتر پرور» مدیر کل دامپزشکی و هیئت همراه از بیمارستان دامپزشکی زاگرس بازدید به عمل آورند .

 «دکتر شکری» رئیس بیمارستان دامپزشکی زاگرس ضمن خیر مقدم به به بازدیدگنندگان اظهار داشت: ساخت این بیمارستان با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال و تجهیز آن با اعتباری حدود 5/2 میلیارد ریال از مرداد ماه سال 93 آغاز و نهایتآ در هفته دولت سال جاری با حضور مسئولین ارشد استانی و کشوری رسماٌ افتتاح گردید.

دکتر شهبازی با مطلوب خواندن پتانسیل های استان از لحاظ دامپروری، مرغداری، زنبور داری و شیلات تصریح کرد: با اشاره به زیر ساخت بوجود آمده و وجود حدود 5 میلیون واحد دامی در استان نیاز وجود این چنین مرکز تشخیصی درمانی در راستای کاهش مخاطرات ناشی از تهدید بیماری های دامی در منطقه را بسیار حائز اهمیت و ضروری است.

دکتر شهبازی با ابراز خرسندی از بهره برداری بیمارستان دامپزشکی زاگرس، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر شکری رئیس بیمارستان و همکاران ایشان گفت: جهاد کشاورزی استان در راستای تقویت بخش خصوصی و کمک به کنترل و پیشگیری بیماری دامی آماده همکاری لازم در جهت پیشبرد اهداف عالیه وزارت جهاد کشاورزی می باشد.

دکتر پرور در حاشیه بازدید اظهار داشت: احداث این بیمارستان با هزینه شخصی و عدم استفاده از منابع مالی دولت و همچنین بهره گیری از توان فارغ التحصیلان دامپزشکی، آن را به بازوی توانمند دامپزشکی در تشخیص، درمان، کنترل، پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی در منطقه تبدیل نموده است، که بهره برداران این حوزه با استفاده از توان تشخیصی و درمانی این مرکز تمامی خدمات دام، طیور و آبزیان مرد نیاز خود را دریافت می نمایند.

لازم به ذکر است مهندس خانی معاون بهبود تولیدات دامی، دکتر خمیس آبادی رئیس مرکز تحقیقات و مهندس احمدی مسئول حراست جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و همچنین دکتر امیری معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان نیز طی این بازدید از کلیه بخش های تخصصی بیمارستان از جمله بخش جراحی، بخش طیور، بخش رادیولوژی و سنوگرافی، آزمایشگاه، داروخانه و سردخانه نگهداری دارو و مواد بیولوژیک بازدید به عمل آمد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کورش
|
Iraq
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
0
0
اعلام شده احداث بیمارستان دامپزشکی با هزینه شخصی بوده !!!!!!!مگر ممکن است .
نظر شما
ادامه