کد خبر: ۲۸۵۰۴

مصادف با گرامیداشت سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی نمایندگی شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه در ارسک با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پیام بشرویه، صبح امروز مصادف با گرامیداشت سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی نمایندگی شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه در ارسک با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی مدیرکل دامپزشکی استان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم "دکتر علی رضا رفیعی پور" با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت:یکی از اتفاقات مبارک در مدت سی و هفت سال انقلاب اسلامی افزایش روحیه مطالبه گری و ارایه خدمات به مردم است.

مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی افزود: مصداق این بیان را میتوان علاقه مندی مردم به دریافت خدمات دامپزشکی برشمرد چه بسا که در گذشته و قبل انقلاب روال کار برعکس بوده و حتی دام های خود را مخفی میکرده اند تا واکسینه نشوند.

وی ارایه خدمات پیشگیری و مقابله با بیماری های دامی را از جمله خدمات پست دامپزشکی شهر ارسک برشمرد و گفت:این نمایندگی تمام خدمات مورد نیاز دامدار از جمله واکسیناسیون دام و خدمات پیشگیری و مقابله با بیماری های دامی را ارایه میدهد.

رفیعی پور افزود: جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک بین دام و انسان و نظارت کامل بر فروش فراورده های دامی از دیگر اقدامات این نمایندگی خواهد بود.

"علی باقری" نیز با اشاره به تحقق وعده های سفر رییس سازمان دامپزشکی کشور به بشرویه خاطر نشالن کرد : افتتاح نمایندگی شبکه دامپزشکی بشرویه در شهر ارسک از جمله وعده هایی است که در سفر دکتر خلج به بشرویه داده شده و تحقق یافته است.

فرماندار بشرویه کسب رتبه عالی مدیریت در دامپزشکی را از جمله دستاورد های زحمات کارکنان این مرکز دانست و گفت: به واسطه تلاش های کارکنان شبکه دامپزشکی بشرویه این شبکه رتبه عالی را در سطح استان کسب کرده است.

وی تکمیل چارت این نمایندگی را خواستار شد و گفت: اقتصاد بشرویه بر پایه کشاورزی و دامداری است و ارایه خدمات از جمله نیازهای این بخش محسوب می شود که امید است با جذب یک نیروی دیگر در این نمایندگی بتوان بیش از گذشته خدمت رسانی کرد.

 
نظر شما
ادامه