کد خبر: ۲۸۶۲۹
 

در راستای شناسایی و انتخاب همیاران افتخاری دامپزشکی جلسه ای در سطح شهرستان بیرجند برگزارشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، «دکتر فردین حسین زاده» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: با دعوت از دهیاران، از آنان درخواست شد به منظور ارائه خدمات مطلوبتر به دامداران منطقه، نسبت به شناسایی و معرفی افراد داوطلب جهت همیاری دامپزشکی در سطح روستا اقدام نمایند.

دکتر حسین زاده افزود: با همکاری ارزشمند همیاران در سطح شهرستان، در حدود 20 درصد روستاها همیاران افتخاری دامپزشکی شناسایی و مدارک آنها جهت صدور کارت شناسایی به اداره کل دامپزشکی استان ارسال گردیده است.

دکتر حسین زاده با بیان اینکه در مرحله بعدی دامداران تحت پوشش یک همیار در هر روستا قرار خواهند گرفت و جمعیت دامی آنها در بانک اطلاعات همیاران دامپزشکی روستا ثبت خواهد شد و با همکاری ارزشمند همیاران افتخاری ارائه خدمات به دامداران زحمتکش شهرستان بهبود خواهد یافت.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: برنامه داریم با آموزش همیاران در هنگام شیوع بیماری ها، اطلاع رسانی به موقع صورت پذیرفته تا از ورود خسارت به دامداران جلوگیری نماییم و با انجام بموقع واکسیناسیون در حفظ و حراست از سرمایه عظیم دامداران نهایت تلاش خود را بکار گیریم .

دکتر حسین زاده یاداور شد: جلسه ای رسمی با همیاران دامپزشکی شهرستان برگزار شد که با استفاده از توان و پتانسیل همیاران در روستاها در خصوص پایش و مراقبت بیماری تب برفکی از شیوع آن در شهرستان جلوگیری نماییم .

 
 
نظر شما
ادامه