کد خبر: ۲۸۷۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

طی حکمی از سوی «دکتر عبدالرضا حسین زاده» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان مازندران، «دکتر سید حسن طالب زاده» به سمت سرپرست جدید اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی مازندران منصوب گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، مراسم معارفه دکتر طالب زاده صبح روز شنبه 15 اسفندماه با حضور روسای ادارات ستادی و ابواب جمعی اداره تشخیص و درمان و اداره فاوا در محل دفتر معاون سلامت تشکیل و معاون سلامت حکم طالب زاده را به وی اهدا نمود.

در بخشی از این حکم آمده:

جناب آقای دکتر سید حسن طالب زاده
با توجه به تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد اینجانب و موافقت مدیر کل محترم به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان مازندران منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب ، در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس چجمهوری اسلامی ایران، با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی همکاران محترم و انجام سایر امور محوله و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مید باشید.
دکتر عبدالرضا حسین زاده – معاون سلامت

لازم به ذکر است، دکتر طالب زاده پیش از این رئیس اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات استان بوده که طی دریافت حکمی از سوی معاون سلامت دامپزشکی استان مازندران، به سمت سرپرست اداره تشخیص و درمان منصوب گردید.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
0
این مدل جدیده که حکم روسای ادارات ستادی رو معاون سلامت میزنه!!
نظر شما
ادامه