کد خبر: ۲۸۸۹

حکیم مهرخبرهایی از دامپزشکی بناب ، خراسان رضوی و بوشهر

 

کاهش بیماری تب مالت نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان بناب
 
بیماری تب مالت در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان 35 در صد کاهش یافته است.
دکتر مهدی حامی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بناب گفت: بیماری تب مالت در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان 35 در صد کاهش یافته است.
دکتر حامی افزود: در راستای سیاستهای سازمان دامپزشکی  در پیشگیری از بیماری بروسلوز و با تلاشهای شبانه روزی همکاران شبکه دامپزشکی بناب طرح واکسیناسیون رایگان  بروسلوز بره و بزغاله ( Fd REV1 ) با مایه کوبی بیش از 18 هزار راس دام در سه ماهه اول سال در این شهرستان به اتمام رسید،که این فعالیتها از عوامل موثر در کاهش مبتلایان به بیماری تب مالت است.

 

------------------------------

 

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات ورزشی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی همزمان با نیمه شعبان
 
همزمان با میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج)، مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، روز سه شنبه 5 مردادماه در شهرستان فریمان در حضور مسئولین و مقامات کشوری واستانی برگزار می شود.
دکتر حمید افشاریان ، رئیس تربیت بدنی دامپزشکی خراسان رضوی با اشاره به حضور 12 تیم از شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌های استان، اظهار داشت: این مسابقات که در نوع خود دربین ادارات کل دامپزشکی بی نظیر است، در سال جاری، در رشته ورزشی فوتسال و به مدت4 روز  و با حضور 96 برگزار خواهد شد
وی هدف  اصلی از برگزاری این جشنواره ورزشی را ایجاد روحیه نشاط و همدلی، همبستگی و گسترش روحیه ورزش و جوانمردی بین کارکنان دامپزشکی شاغل در بخش های دولتی و خصوصی دانست.
افشاریان با اشاره به وجود استعدادها و ظرفیت‌های گوناگون بین کارکنان مجموعه، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا این مسابقات در سال‌های آتی نیز گسترش یافته و تعداد رشته‌های بیشتری در آن شرکت داده شود.
خاطر نشان می‌سازد،  اولین دوره این مسابقات در سال 1378 در تربت حیدریه برگزار شد.

 

-------------------------------

 

تقدیر از دامپزشکی استان بوشهر


ریس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با ارسال تقدیرنامه‌ای از تلاش‌های دکتر شریفی مدیرکل دامپزشکی این استان و کارکنان خدوم آن به دلیل حضور پر شور و پویای اداره کل دامپزشکی استان بوشهر در برنامه های هفته جهاد کشاورزی تقدیر و تشکر کرد.

 

 

نظر شما
ادامه