کد خبر: ۲۸۹۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
استفاده از ادویه مخصوص حیوانات برای یک بیمار در شفاخانه ملکی ولایت غزنی 
 

مسئولان صحت غزنی از استفاده ادویه مخصوص حیوانات برای یک خانم کهن سال و بستری شدن آن در شفاخانه ملکی این ولایت خبر دادند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری صدای افغان، مسولان صحت غزنی با تایید خبر استفاده ادویه مخصوص حیوانات برای یک بیمار زن عنوان کردند: این دارو برای یک خانم کهنسال که در حال حاضر در شفا خانه ملکی بستری می باشد استفاده شده و در تلاش هستیم عاملان اصلی این رویداد را شناسایی کنیم.

داکتر امیرمحمد جلالی برادر این بیمار اظهار داشت: وضعیت خواهرم وخیم است و از شب گذشته تا بحال در حالت شوک به سربرده و بیشتر از
۱۲ ساعت هنوز به هوش نیامده است.

داکتر جلالی ادامه داد: در شفاخانه صحت طفل کابل وظیفه داشته و با توجه به به اهمیت این رویداد و نگرانی از کابل به غزنی امده است.

ازمری، پسر این بیمار نیز در ادامه عنوان کرد: این داروی حیوانی را از بیرون شفاخانه ملکی غزنی و از یک داروخانه شخصی خریداری کرده است.

حاجی جیلان؛ مدیر تطبیق قوانین صحی و بررسی که زیر نظر صحت عامه غزنی فعالیت دارد، گفت: تلاش دارند صاحب داروخانه ای را که به فروش این دوا مبادرت ورزیده و داکتری که این دوا را استفاده نموده شناسایی و به پنچه قانون بسپارند.
  
  
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
0
0
تعجب نداره که تو همین مملکت خودمون که ادعامون میشه خیلی از داروخونه های دامپزشکی پماد فنیل بوتازون به بدبخت پیرمردا و پیرزنا واسه آرتروز تجویز میکنن
نظر شما
ادامه