کد خبر: ۲۹۹۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
مدیرکل امور مالی و ذیحسابی سازمان دامپزشکی کشور گفت: مجموعه سازمان دامپزشکی در زمینه حسابداری تعهدی یک خیز بزرگ برداشته است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «محمد غلامی» صبح روز چهارشنبه پنجم خردادماه 95 در جلسه مدیران امور مالی ادارات کل دامپزشکی استان های کشور که به میزبانی کرمان برگزار شد اظهار کرد: مجموعه سازمان دامپزشکی و همکاران ما افتخارآمیز عمل کرده و در زمینه حسابداری تعهدی یک خیز بزرگ برداشته ایم.

وی افزود: امروز روح تمرکز اطلاعات پر کشیده است و فلسفه حضور ما در کنار هم چالش ها و تغییر قوانین و موارد جدید است که بایستی در این زمینه با یکدیگر تبادل نظر و هم افزایی کنیم.

مدیرکل امور مالی و ذیحسابی سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: شرط نخست برای رسیدن به هدف مشترک اعتقاد داشتن به اهداف، جزیره ای عمل نکردن و تلاش برای رفع ایرادات است که با هم افزایی مفید واقع می شوند.

غلامی ادامه داد: درخواست ما این است کسانی که تحصیلات مرتبط دارند به قسمت مالی و حسابداری گماشته شوند ضمن اینکه اگر بتوانم تجارب بدست آمده را به اشتراک بگذاریم برد خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معیارهایی مانند معرفت، سلامت اخلاقی و پشتکار از ویژگی های همکاران ما در امور مالی ادارات کل دامپزشکی کشور است.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی قلاوند
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
0
0
جزیره ای عمل نکردن رو بنده درست متوجه نشدم که در چه خصوص مد نظرشون هستش، اگر دیدگاه درون سازمانی است که جای بحثی ندارد و این مسائل داخلیست، ولی اگر نگرش برون سازمانیست که در اتاق بازرگانی البرز و تهران این مسائل جزیره ای بحث شده بود که با چندین سد قانونی و بانکی تجار رو به رو بودند، البته در دامپزشکی وضع به فاجعه شباهت دارد.
نظر شما
ادامه