کد خبر: ۳۰۲۱۳
 

اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان در راستای اقدامات ترویجی، نسبت به برگزاری دوره های آموزشی در روستاها و درج پیام های بهداشتی بر روی کلیه خودروهای حمل فرآورده خام دامی اقدام می نماید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان با اعلام این خبر افزود: ارتقاء سطح آگاهی عموم مردم از نحوه رعایت اصول بهداشتی در تهیه فرآورده های خام دامی نقش مهمی در کاهش آلودگی جوامع انسانی خواهد داشت که در همین راستا اقدامات ترویجی متنوعی در اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان صورت می پذیرد.

«مهندس محمد جلیلوند» اظهار داشت : یکی از اقدامات ترویجی اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان، درج پیام های بهداشتی بر روی خودروهای حمل فرآوده خام دامی می باشد که کلیه خودروهای حمل فرآورده خام دامی برای اخذ یا تمدید پروانه بهداشتی حمل وکد رهگیری، می بایست نسبت به درج پیام ترویجی با موضوع بهداشت فرآورده های خام دامی بر روی بدنه سردخانه خودرو اقدام نمایند.

جلیلوند همچنین از برگزاری دوره های ترویجی برای دامداران و زنان روستایی در سطح شهرستان خبر داد و افزود: برگزاری دوره های ترویجی در روستاها که با هماهنگی شوراها و دهیاری های روستا انجام می گیرد، اصول اولیه بهداشت دام و فرآورده های خام دامی برای روستائیان تدریس می گردد.
 
 
نظر شما
ادامه