کد خبر: ۳۰۲۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

برگزاری موفق همایش بین المللی فارماکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی در دانشگاه شهرکرد در وب سایت های خارجی بازتاب پیدا کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومي دانشگاه شهركرد، همايش بين المللي فارماكولو‍‍ژي و علوم دارويي دامپزشكي كه از تاريخ 5 لغايت 7 خرداد ماه در دانشگاه شهركرد برگزار شد، در وب سايت هاي بين المللي بازتاب پيدا كرد.

وب سايت Animal Pharm كه به صورت تخصصي به مبحث علوم دارويي دامپزشكي و بهداشت و سلامت حيوانات مي پردازد در مقاله اي به تاريخ 8 ژوئن، از برگزاري سومين كنگره بين المللي فارماكولوژي و علوم دارويي ايران با عنوان «كنگره برجسته ايران» ياد كرد. اين وب سايت آورده است كه اين كنگره توسط سازمان نظام دامپزشكي، با همكاري دانشگاه شهركرد 25 تا27 ماه مي در شهرستان شهركرد كه به دليل ارتفاع 2070 متري از سطح دريا، بام ايران ناميده مي شود، برگزار شد.

اين وب سايت در ادامه آورده است: در اين كنگره 450 شركت كننده ايراني و خارجي از كشورهاي استراليا، آلمان، عراق، ايتاليا، تايلند، تركيه و كره حضور داشتند و ايران اين كنگره را در راستاي سياست جديد خود، جهت ارتقا همكاري هاي بين المللي با دانشمندان كشورهاي ديگر و تعامل مجدد با شركاي قبل از تحريم ها و ايجاد پيوندهاي بين المللي جديد در زمينه توسعه و تحقيق برگزار نمود.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
0
دوستان عزیز حکیم مهر
در متن مقاله برگزار کننده سازمان نظام با همکاری دانشگاه شهر کرد ذکر شده که وافقعیت هم همیت بوده است. اما در متن خبر شما از سازمان دامپزشکی به عنوان برگزار کننده به میان آمده است.
دکتر عرب
پاسخ ها
مدیر مسئول حکیم مهر
| Finland |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
با سلام و احترام،
اصلاح شد.
نظر شما
ادامه