کد خبر: ۳۰۳۷۸
 

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، شبکه دامپزشکی شهرستان گالیکش رسماً آغاز به کار کرد

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گلستان، صبح امروز شبکه دامپزشکی شهرستان گالیکش افتتاح و رسماً شروع به کار کرد.

در این مراسم که مسئولان شهرستانی و مدیران دامپزشکی استان و شهرستانها حضور داشتند، خسروی فرماندار شهرستان گالیکش ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، همزمانی افتتاح شبکه دامپزشکی گالیکش را با این روز به فال نیک گرفت و گفت: دامپزشکی یکی از ادارات مهم و تأثیر گذار در بحث بهداشت و سلامت مردم است و انتظار می رود با استقلال این شبکه از شهرستان مینودشت، موضوعات مربوط به بهداشت دام و طیور شهرستان با جدیت بیشتری مورد پیگیری قرار گیرد.

خسروی افزود: افرادی که با دامپزشکی سروکار دارند قشر زحمتکش و پرتلاش دامدار هستند و برخورد و خدمت رسانی با این قشر نیز بایستی در خور شأن این قشر زحمتکش باشد.

«دکتر محمود رضا وفایی» مدیر کل دامپزشکی استان گلستان نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه با تلاش هایی که از سوی استانداری و فرمانداری و مجموعه دامپزشکی استان صورت گرفت شبکه دامپزشکی گالیکش از شهرستان مینودشت مستقل شد و از این به بعد کلیه خدمات مربوط به حوزه دام و طیور، آبزیان و بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی به طور کاملاً مستقل در این شهرستان انجام خواهد شد و دامداران عزیز می توانند با مراجعه به شبکه دامپزشکی گالیکش از کلیه خدمات دامپزشکی بهره مند شوند.

وفایی افزود: شهرستان گالیکش با توجه به نزدیکی به ناحیه جنگلی و حیات وحش و همچنین مجاورت با استان خراسان شمالی و رضوی به عنوان ورودی شرقی استان محسوب می شود و از این حیث بسیار حائز اهمیت است.

در این مراسم همچنین «دکتر سعید پورقاز» به عنوان اولین مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان گالیکش معرفی شد.

 
nilkooh1340 1
nilkooh1340 1
nilkooh1340 1
nilkooh1340 1
nilkooh1340 1
nilkooh1340 1
nilkooh1340 1
nilkooh1340 1
nilkooh1340 1
nilkooh1340 1
nilkooh1340 1
nilkooh1340 1
nilkooh1340 1
nilkooh1340 1
 
نظر شما
ادامه