کد خبر: ۳۰۵۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
خبرگزاری فارس: کشف گوشت‌های آلوده در بیمارستان شفای تاکستان/ بازی با جان مردم در مراکز درمانی
 

بیش از نیم تن گوشت‌ فاسد و غیر‌قابل مصرف در مرکز توانبخشی و بیمارستان شهرستان تاکستان از سوی اداره دامپزشکی این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، یک منبع آگاه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین از کشف گوشت‌های فاسد و غیر‌قابل مصرف در مرکز توانبخشی و بیمارستان شهرستان تاکستان از سوی اداره دامپزشکی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: بیش از نیم تن گوشت فاسد در بیمارستان شفای تاکستان و مرکز توانبخشی این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در 12 تیر ماه سال جاری اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان گزارشی مبنی بر استفاده از گوشت‌های فاسد و غیرقابل مصرف در واحد غذاخوری مرکز توانبخشی به میزان 180 کیلوگرم که متعاقب موضوع گزارش دستور ارجاع برای انجام تحقیقات مقدماتی به مرجع انتظامی ارسال شد.

وی یادآور شد: بر حسب تحقیقات به عمل آمده در مرجع انتظامی گوشت حسب بازدید مورخ یکم اردیبهشت ماه سال جاری اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان از واحد مزبور، مشاهده شده که گوشت مورد استفاده شده مشکوک به فساد است.

این منبع آگاه بیان کرد: اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان پس از ارسال نمونه به آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی استان قزوین جواب نمونه‌برداری فاسد بودن گوشت مزبور را تأیید کرده است.

وی اضافه کرد: گوشت مکشوفه از نذورات مردمی بوده که به علت عوامل متعدد از قبیل استحصال نامناسب از سوی ذبح‌کننده، ناکافی بودن فضای سرد‌خانه‌ای و تأمین برودت و گذشت زمان ذکر شده است.

این منبع آگاه مطرح کرد: پرونده به لحاظ اهمیت سلامت مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی و حساسیت موضوع در اولویت رسیدگی قرار دارد.

وی گفت: همچنین در 26 اردیبهشت ماه سال جاری اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان گزارشی مبنی بر استفاده از گوشت‌های فاسد و غیر‌قابل مصرف در واحد غذاخوری بیمارستان شفا تاکستان به میزان 400 کیلوگرم که متعاقب وصول گزارش دستور ارجاع برای انجام تحقیقات مقدماتی به مرجع انتظامی ارسال شد.

این منبع آگاه گفت: بر حسب تحقیقات به عمل آمده در مرجع انتظامی گوشت مزبور در مورخ 13 فروردین ماه سال جاری از سوی بیمارستان شفا از شرکت لاهیچ‌خودرو صدرا خریداری شده بود که در مورخه یکم فروردین ماه سال جاری از سوی اداره دامپزشکی نمونه‌برداری شده و جواب نمونه‌برداری فاسد بودن گوشت مذکور را تأیید کرده است.

وی افزود: پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان به لحاظ اهمیت سلامت شهروندان و بیماران و حساسیت موضوع در اولویت رسیدگی قرار گرفته و متهم نیز تحت تعقیب است که برای مشارالیه به اتهام استفاده از گوشت فاسد قرار جلب به دادرسی صادر شد.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
فری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
واقعا بعضی هاچطوردلشون میادباجان مردم بازی کنندبه نظرمن برای مجازات اینها بایدگوشت فاسدرابه خوردشون بدند تاعبرتی برای دیگران باشه
تارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
0
0
با نظر شما کاملا موافقم
نظر شما
ادامه