کد خبر: ۳۰۶۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، طی احکام جداگانه ای از سوی مدیر کل دامپزشکی استان مازندران، «دکتر محمدحسن مرتاضی» و «دکتر فرشید رحیمی» به ترتیب به سمت های رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نکا و سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان گلوگاه منصوب شدند.

 

مراسم تودیع و معارفه این دو مسئول جدید شهرستانهای گلوگاه و نکا در روز شنبه 19تیرماه سال جاری با حضور مدیر کل، معاون توسعه مدیریت و منابع، حراست و روابط عمومی اداره کل در محل این ادارات تشکیل شد.

دکتر سید حسین رضوانی در بخشی از حکم مرتاضی آورده:

جناب آقای دکتر محمد حسن مرتاضی

نظر به سوابق، تجارب و تعهد، جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نکا منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب ، در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی همکاران محترم و انجام سایر امور محوله و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

 

و در بخشی از حکم رحیمی آورده:

جناب آقای دکتر فرشید رحیمی

نظر به سوابق، تجارب و تعهد، جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان گلوگاه منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب ، در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی همکاران محترم و انجام سایر امور محوله و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

 

لازم به توضیح است رضوانی با حضور در فرمانداری این شهرستانها ضمن دیدار و ملاقات با فرمانداران این دو شهرستان این دو مسئول جدید را معرفی نمود.

 
در این مراسم رضوانی از زحمات دکتر جمشیدی در طول دوران تصدی مسئولیت اداره دامپزشکی شهرستان نکا و دکتر مرتاضی بعنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گلوگاه تجلیل کرد.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر ابراهیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
0
0
سلام دکتر فرشید رحیمی این مسئولیت را تبریک عرض نموده و امیدوارم موفق و موئید باشید .انشاا...
نظر شما
ادامه