کد خبر: ۳۱۳۹۲
 

دوره آموزشی «اصول بهداشت و بازرسی گوشت در کشتارگاههای طیور» در اداره کل دامپزشکی استان فارس برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس، رئیس اداره آموزش این اداره کل گفت: دوره آموزشی ضمن خدمت "اصول بهداشت و بازرسی گوشت در کشتارگاه های طیور" که از دوره  های آموزشی مصوب سازمان دامپزشکی کشور است، با حضور دکتران دامپزشک و پرسنل فنی به مدت دو روز از تاریخ 10/6/95 الی 11/6/95 در اداره کل دامپزشکی استان فارس برگزار شد.

«دکتر رسول موحد نژاد» افزود: بروز نمودن اطلاعات علمی کارشناسان دامپزشکی فعال در حوزه بهداشت و بازرسی کشتارگاههای طیور و آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی مرتبط با بازرسی گوشت مرغ در کشتارگاههای طیور از مهمترین اهداف این دوره آموزشی است.

وی اظهار داشت: «دکتر سیاوش نیازی» کارشناس دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی و مسئول طرح پایش باقیمانده های دارو و سموم در فرآورده های خام دامی سازمان دامپزشکی کشور به عنوان مدرس، این دوره آموزشی را به فراگیران ارائه کرد.

موحدنژاد در پایان تصریح کرد: با توجه به اهمیت بازرسی بهداشتی گوشت در کشتارگاههای طیور در تامین سلامت و بهداشت گوشت مصرفی مردم ،این دوره آموزشی با هدف بازآموزی و ارتقاء سطح دانش و بروز نمودن اطلاعات و دستورالعمل های بازرسی گوشت برای کارشناسان شاغل در بخش دولتی برگزار شد.

 
 
نظر شما
ادامه