کد خبر: ۳۲۴۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

نخستین جلسه کمیته واردکنندگان خوراک و ملزومات حیوانات خانگی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جامعه دامپزشکان ایران، نخستین نشست کمیته واردکنندگان خوراک و ملزومات حیوانات خانگی با حضور جمع زیادی از واردکنندگان این صنف برگزاری شد و در آن نتایج مهمی از جمله تشکیل یک صنف رسمی برای این حوزه بدست آمد.

از جمله نتایج بدست آمده در این جلسه تشکیل صنف واردکنندگان خوراک و ملزومات حیوانات خانگی به جهت پیگیری مطالبات صنف، انعکس رسمی و یکپارچه کلیه مطالبات از طریق این گروه، تصویب تشکیل سندیکای صنفی (انجمن واردکنندگان خوراک و ملزومات حیوانات خانگی در اتاق بازرگانی)، تعیین رئیس کمیته و دبیر کمیته، تعیین سیر صدور مجوزهای قانونی جهت کلیه‌ محصولات به غیر از خوراک حیوانات خانگی که می‌تواند نیاز به مجوز سازمان دامپزشکی داشته باشد با در نظر گرفتن عدم وجود هرگونه مخاطره انسانی بود. همچنین مقرر شد طی چند روز آینده نشستی برای رهگیری نتایج صدرو و مجوزهای ورود سازمان دامپزشکی و سایر مسائل برگزار شود.

تشکیل صنف واردکنندگان خوراک و ملزومات حیوانات خانگی بخش عمده مشکلات افرادی که در این حوزه به فعالیت می‌پردازند را مرتفع خواهد کرد و به همین خاطر این اقدام مورد حمایت فعالیت این حوزه قرار گرفت.

با پیگیری‌های جامعه دامپزشکان ایران صنف واردکنندگان خوراک و ملزومات حیوانات خانگی تشکیل خواهد شد تا از حقوق اعضای فعال در این حوزه حمایت صورت پذیرد.

نخستین نشست کمیته واردکنندگان خوراک و ملزومات حیوانات خانگی با حضور جمع زیادی از واردکنندگان این حوزه برگزار شد و در آن نتایج مهمی از جمله تشکیل یک صنف رسمی برای این بخش بدست آمد.

هم‌زمان با برگزاری نخستین جلسه کمیته واردکنندگان خوراک و ملزومات حیوانات خانگی، رئیس و دبیر این کمیته مشخص شدند.

بر همین اساس «دکتر مجید کاشانی» به عنوان رئیس و «دکتر مهدی منفرد» به عنوان دبیر این کمیته انتخاب شدند.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
1
آقایان بجای اینکه مشکل پیش آمده برای مسئولین فنی را حل کنند در حال حل مشکلات واردکنندگان قلاده و خوراک سگ و گربه هستند!! علت اصلیش هم این است که .............. خودش وارد کننده خوراک سگ و گربه است
نظر شما
ادامه