کد خبر: ۳۲۵۱۰
خبرگزاری فارس: معدوم‌سازی 120 کیلوگرم گوشت چرخ‌کرده در رستوران آستارا
 

رئیس شبکه دامپزشکی آستارا از معدوم‌سازی 120 کیلوگرم گوشت قرمز چرخ‌کرده غیرقابل مصرف در یکی از رستوران‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «بهرام پورضرب» اظهار کرد: کارشناسان و بازرسان شبکه دامپزشکی این شهرستان در راستای کنترل و نظارت بهداشتی بر واحدهای عرضه‌کننده فرآورده‌های خام دامی، کبابی‌ها و رستورا‌ن‌های عرضه غذا موفق به کشف و ضبط 120 کیلوگرم گوشت فاسد و غیر قابل مصرف شدند.

به گفته رئیس شبکه دامپزشکی آستارا این مقدار فرآورده خام دامی در قالب 30 بسته گوشت قرمز چرخ‌کرده و منجمد در یخچال فریزر یکی از رستوران‌های عرضه غذا پس از نمونه‌برداری توسط بازرسان و کارشناسان این شبکه غیرقابل مصرف تشخیص داده شد.

وی با اشاره به اینکه این مقدار فرآورده خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف بلافاصله پس از کشف در حضور متصدی رستوران معدوم شد، گفت: ارزش ریالی این مقدار فرآورده خام دامی حدود 36 میلیون ریال برآورد شده است.

پورضرب از شهروندان آستارایی خواست تا تمام فرآورده‌های دامی مورد نظر خود را از مراکز مجاز و معتبر آستارا تهیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، کبابی‌ها و رستوران‌ها مراتب را به اطلاع کارشناسان و بازرسان مستقر در شبکه دامپزشکی آستارا برسانند.

 
 
نظر شما
ادامه