کد خبر: ۳۳۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

ماموران آتش نشانی میاندوآب با همکاری مردم، دامپزشکی و محیط زیست، یک جغد زخمی را از تلف شدن در باغات میاندوآب نجات دادند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از زرین خبر، رئیس اداره آتش نشانی میاندوآب با اعلام این خبر گفت: این جغد یا پرنده شب در هنگام پرواز به سیم های انتقال برق برخورد کرده و به داخل باغی در کوی تقی آباد افتاده بود.

یادگار لندنیان اظهار کرد: صاحب باغ نیز پس از مراجعه به باغ و کنترل محوطه متوجه به زمین افتادن این پرنده شده و موضوع را با سازمان اتش نشانی در جریان گذاشت.

وی افزود: با حضور ماموران اتش نشانی و انتقال جغد زخمی به ایستگاه مرکزی و با همکاری اداره دامپزشکی جغد زخمی تحت مداوا قرار گرفت.

رئیس اداره اتش نشانی تصریح کرد: پس از بهبود وضعیت این جغد و با حضور مسئولان محیط زیست، تحویل آنان شد تا در طبیعت رهاسازی شود.

رئیس اداره محیط زیست میاندوآب نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تقدیر از همیاران محیط زیست و ماموران اتش نشانی و این شهروند گفت: بعد از اقدامات لازم این جغد در طبیعت رهاسازی می شود.

 

 
برچسب ها: جغد، میاندوآب،
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر عبداله فام
|
United States of America
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
1
البته این جغد در بیمارستان دامپزشکی طیور کیان- دکتر عبداله فام مورد مداواقرار گرفت که ای کاش در متن خبر به آن اشاره میکردید
نظر شما
ادامه