کد خبر: ۳۳۰۹۸
 

فرماندار زابل در بازدید از شبکه دامپزشکی زابل و حضور در جمع کارکنان این شبکه و فعالان خصوصی دامپزشکی اظهار داشت: سیستان در روزگاران نه چندان دور بعنوان قطب دامپروری بوده است که در کنار مهیا بودن بستر این صنعت، تلاش و اهتمام مجموعه کارکنان دامپزشکی عامل مهمی بوده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری زابل، «هوشنگ ناظری» با اشاره به اینکه موضوع سلامت موضوعی بسیار مهم و حیاتی است، چراکه اگر سلامت افراد جامعه به خطر افتد اثرات سوء و مخرب آن در تمامی بخش ها مشاهده خواهد شد گفت : این نشان دهنده نقش خطیر و پر اهمیت تلاشگران حوزه دامپزشکی است که باید مثل همیشه با احساس مسِئولیت و مجدانه برای تضمین سلامت مردم در کنار سایر دستگاه های ذیربط فعالیت کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل تصریح کرد: دانش آموختگان دامپزشکی با توجه به علم و تخصصی که در این زمینه دارند به بخش های تولیدی مرتبط به این مبحث ورود پیدا کنند. دولت نیز از تمام ظرفیت های موجود برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال حمایت خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سیستان مرز وسیعی با کشور افغانستان دارد لذا کارکنان شبکه دامپزشکی این خطه بعنوان مرزداران بهداشتی کشور باید به بهترین شکل انجام وظیفه نمایند.

گفتنی است در پایان این برنامه به نمایندگی از مجموعه کارکنان شبکه دامپزشکی زابل به ۴ نفر به پاس زحمات و خدمات آنان لوح سپاس از سوی مهندس ناظری فرماندار زابل اهداء شد.

 
 
نظر شما
ادامه