کد خبر: ۳۳۱۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

اکیپ بازدید مشترک و پایش از تالاب شادگان و سایر نواحی زمستان گذرانی پرندگان مهاجر و کوچرو در شهرستان آبادان تشکیل گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی خوزستان، اکیپ بازدید مشترک و پایش از تالاب شادگان و سایر نواحی زمستان گذرانی پرندگان مهاجر و کوچرو در شهرستان آبادان تشکیل گردید.

«دکتر مهدی آقالر» رییس شبکه دامپزشکی شهرستان آبادان گفت: با عنایت به مصوبات ستاد آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان و شهرستان آبادان و با توجه به کوچ گسترده پرندگان آزاد پرواز از اقصی نقاط جهان به شهرستان آبادان و بمنظور پایش بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، ادارات دامپزشکی و حفاظت محیط زیست شهرستان آبادان اقدام به برقراری اکیپ بازدید مشترک و پایش از تالاب شادگان و سایر نواحی زمستان گذرانی پرندگان مهاجر و کوچرو نمودند.

وی در ادامه بیان نمود: این امر تا پایان فصل زمستان گذرانی پرندگان مذکور بصورت مستمر توسط ادارات دامپزشکی و حفاظت محیط زیست صورت خواهد پذیرفت.

یادآور می شود قسمتی از تالاب شادگان در حوزه شهرستان آبادان واقع گردیده است.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار سازمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
1
با سلام
هدف تون از زنده گیری پرنده و اینگونه معاینات بالینی چه هستش؟ آیا نمونه گیری نکردید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
1
چقدر هماهنگید
یکی تون هیچ اصولی رعایت نکرده اون یکی نمی تونه نفس بکشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
0
0
هنوز آقایان در سازمان دامپزشکی کشور نفهمیده اند که مفهوم سرویلانس یعنی چی خدا به مرغداران ما رحم کند ویروس در کل مملکت پخش شده آقایان به دنبال ویروس در پرندگان وحش هستند
نظر شما
ادامه