کد خبر: ۳۳۲۳۸



دوره آموزشی آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری و نحوه رسیدگی و انشاء رای با حضور مهندس مرادی مدیرکل رسیدگی به تخلفات وزارت جهاد کشاورزی در سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در اجرای دستورالعمل آموزش به منظور افزایش آگاهی مدیران و کارکنان دولت در راستای پیشگیری و کاهش تخلفات اداری، دوره آموزشی آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری و نحوه رسیدگی و انشاء رای ویژه مدیران برای مدیران ارشد این سازمان برگزار گردید .

مهندس مرادی گفت: سازمان دامپزشکی با بیش از 40 وظیفه مهم در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری ها دارای اهمیت بوده و به آحاد جامعه خدمت رسانی می کند.

وی افزود: درگذشته نظام اداری مسئولیت های محدودتری داشته ولی با گذشت زمان وظایف متعدد و زیاد شده و سیستم اداری کارکردهای زیادی را برعهده دارد.

گفتنی است دوره فوق براساس طرح درس مصوب وابلاغی دفتر هماهنگی هیاتهای رسیدگی به تخلفات اداری وزارت جهاد کشاورزی و توسط مهندس محمدی از کارکنان دفتر فوق مورد تدریس قرار گرفت. شرکت کنندگان در این دوره معاونین و مدیران کل ستادی سازمان بوده که در این دوره یک روزه با مباحث کلی موارد تخلفات اداری قوانین مربوط به آن و نحوی رسیدگی به تخلفات و انشای رای آشنا گردیدند .








نظر شما
ادامه