کد خبر: ۳۴۰۱۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یکصد و 11 هزار و 212 قلم انواع دارو و واکسن دامپزشکی قاچاق و تاریخ گذشته به ارزش 25   میلیارد ریال در شهرستان "اشتهارد" خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از میزان، «سردار کامرانی صالح» گفت: در پي دریافت گزارش هایی مبني بر دپو انواع دارو و واکسن هاي دامپزشکي خارجي در يک انبار در شهرک صنعتي اشتهارد پیگیری موضوع، به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائي اکيپي از ماموران به محل مذکور اعزام شدند و در بازدید از داخل انبار، 95 هزار و 988 قلم انواع دارو و واکسن دامپزشکي فاقد مدارک گمرکي و 15 هزار و 224 عدد انواع واکسن هاي دامپزشکي تاريخ مصرف گذشته با بر چسب یک شرکت معروف داروسازی را کشف کردند.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه انبار مذکور پلمپ شد، خاطرنشان کرد: قیمت داروهای کشف شده جمعا 25 میلیارد ریال برآورد شده است.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
رودحله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
منبع خبر كدوم خبرگزاري است؟از شما كه واحد خبري معتبر دامپزشكي هستيد انتظار بيش از اين هست كه قبل از گذاشتن چنين خبري از منابع مرتبط اطلاعات دقيق بگيريد واز صحت وسقم خبر اطمينان حاصل كنيد.بنده اكيداً اين خبر رو تكذيب مي كنم چرا كه اين شبهه در اثر بي اطلاعي نيروي انتظامي محلي اتفاق افتاده كه اقلام خارجي را قاچاق تلقي كرده مگر خلاف آن ثابت شود. در حالي كه تمامي اقلام ذكر شده در خبر فوق داراي ليبل فارسي با ذكر مجوز سازمان دامپزشكي بوده وداراي مجوز ترخيص وتوزيع بوده اند. اقلام تاريخ مصرف گذشته در محل نگهداري مجزاي مختص داروهاي تاريخ گذشته يا مخدوش جهت تجميع وارسال به محل معدوم سازي بودند كه فرداي اين كشف بزرگ !!!!با حضور بنده بعنوان رييس اداره تشخيص ودرمان دامپزشكي استان و ارائه مستندات مربوط به تك تك اقلام و با همكاري اداره كل تعزيرات استان دستور رفع پلمپ سريعاًصادر شد وبسيار دور از ذهن وخلاف ضوابط قانوني است كه كشف محموله دارويي دامي جايي صورت بگيرد و سريعاً اطلاع رساني به اداره مربوطه واستعلام نظر كارشناسي انجام نشود كه اين مهم در اثر ارتباط مناسب وتنگاتنگ اداره كل دامپزشكي با نيروي انتظامي واداره كل تعزيرات حكومتي در جهت همكاريهاي متقابل محقق شده است.
پاسخ ها
مدیر مسئول حکیم مهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر رودحله،
منبع اصلی این خبر، پایگاه خبری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که در خبرگزاری میزان بازنشر شده است.
لینک زیر را ملاحظه بفرمایید:
http://news.police.ir/News/fullStory.do?Id=263931
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
0
جاي تاسف است كه سازمان براي روپوش نپوشيدن داروخانه را تعطيل مي كنه ولي ..............................
اكبر آينده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
0
در تمام حالات حق با خانم دكتر و همكاران ...... ايشان است.ناجا سيخي چنده؟ ..........................
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
0
با سلام
خبر فوق به صورت شتابزده و بدون بررسی دقیق منتشر شده و نیروی محترم انتظامی قبل از اینکه از صحت و سقم خبر اطلاع حاصل کند اقدام به نشر خبر نموده که با این خبر نسنجیده باعث ورود ضرر و زیان مالی و حیثتی شده این در حالیست که سازمان ذیصلاح (سازمان دامپزشکی استان البرز) قانونی بودن محموله انبار فوق را تایید و پرونده در ابتدای امر مخدومه شده است.
بدیهی است این شرکت از حق تعقیب قانونی خود در خصوص نشر این خبر استفاده خواهد نمود.
نظر شما
ادامه