کد خبر: ۳۶۰۷۳
انتصاب در اداره کل دامپزشکی استان مازندرانانتصاب در اداره کل دامپزشکی استان مازندران
 

دکتر سید حسین رضوانی مدیر کل دامپزشکی استان مازندران طی حکمی «دکتر محمدعلی نوروزی» را به سمت سرپرست جدید اداره تشخیص و درمان دامپزشکی مازندران معرفی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، آیین تودیع و معارفه مسئولیت اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان مازندران صبح روز یکشنبه 25 تیرماه سال جاری با حضور دکتر حسین زاده معاون سلامت و مهندس علیزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و دیگر مسئولین ستادی اداره کل دامپزشکی استان مازندران در محل معاونت سلامت برگزار شد.

در این مراسم بعد از سخنان طالب زاده سرپرست قبلی این اداره، نوروزی سرپرست جدید این اداره سخن گفت و سپس علیزاده معاون توسعه مدیریت و منابع نیز برای هر دو تن از این مسئولین، آرزوی سلامتی و موفقیت نمود.

حسین زاده معاون سلامت نیز این مسئولیت را در دامپزشکی همچون سایر ادارات مهم خواند و افزود: با جدیت و توان بیشتر و با بهره مندی از ظرفیت های موجود باید پیگیر امورات جاری بود.

در ادامه با اهدای متن تقدیری به طالب زاده از زحمات وی در دوران تصدی این مسئولیت تجلیل نمود و حکم صادره از سوی مدیر کل دامپزشکی استان مازندران را به نوروزی ابلاغ کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر محمد علی نوروزی

نظر به سوابق، تجارب و تهعد، جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی مازندران منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در چارچوب وظایف مصوب، در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی همکاران محترم و انجام سایر امور محوله و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشید.

دکتر سید حسین رضوانی

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران

شایان ذکر است نوروزی مسئولیت ادارات دامپزشکی شهرستانهای سوادکوه و جویبار را در کارنامه مسئولیتی خود دارد و اخیراً نیز بعنوان کارشناس اداره آبزیان دامپزشکی استان مشغول انجام وظیفه بوده است.

 
نظر شما
ادامه