کد خبر: ۳۶۳۵

حکیم مهر - رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی دامپزشکی در خراسان رضوی طی خبری، مجموعه برنامه های بزرگداشت روز ملی دامپزشکی را اعلام کرد.
دکتر جواد اعلمی ضمن تشکر از هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان، نظام دامپزشکی استان، دانشکده دامپزشکی مشهد، موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه مشهد و نمایندگان بخش خصوصی به عنوان اعضای ستاد بزرگداشت روز ملی دامپزشکی در خراسان رضوی تصریح نمود، با توجه به نظر اعضای فوق، مقرر شده تا برنامه های روز ملی دامپزشکی از حد روز فراتر رفته و در قالب هفته برگزار گردد.


وی گفت: برنامه های فوق از روز جمعه 9 مهرماه و با همکاری شورای سیاستتگذاری ائمه جمعه استان آغاز می گردد.
سرپرست دامپزشکی استان تصریح نمود: طی هماهنگی که با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان شده است ائمه محترم جمعه استان در سخنان خود در نماز جمعه روز 9مهرماه سال جاری مطالبی را در خصوص خدمات و اهمیت فعالیت های دامپزشکی بیان نموده و یا وقتی را در اختیار روسای شبکه های دامپزشکی در جهت بیان فعالیت های دامپزشکی قرار خواهند داد.
دکتر اعلمی افزود: افتتاحیه 2 طرح مرتبط با دامپزشکی در روز یک شنبه 11/7/89 از دیگر برنامه های هفته است که افتتاح اولین آزمایشگاه تخصصی کنترل کیفی مواد غذایی در مشهد از جمله این موارد است.


رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی دامپزشکی در خراسان رضوی گفت: در روز سه شنبه که از سوی ستاد مرکزی به عنوان دامپزشکی و گوناگونی حرفه ای نام گذاری شده است، اعضای ستاد با دانشجویان دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد دیداری داشته و ضمن این دیدار با بیان نقش دامپزشکی به پرسش های دانشجویان پاسخ داده خواهد شد.
وی یادآور شد در روز چهارشنبه که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی دامپزشکی نامگذاری شده است و از سوی ستاد مرکزی روز دامپزشکی و امنیت غذایی معرفی شده است مراسمی در مشهد با حضور دکتر صلاحی، استاندار خراسان رضوی، دکتر مطلبی، رئیس مرکز تحقیقات شیلات کشور و برخی دیگر مسئولین استانی و کشوری در تالار مصلی نژاد مشهد برگزار خواهد شد که مشابه آن در شهرستان های تابعه نیز انجام خواهد شد.
اعلمی از پنج شنبه به عنوان آخرین روز هفته بزرگداشت دامپزشکی یاد کرد و افزود: با توجه به وجود 1700 نفر عضو نظام دامپزشکی استان، جلسه پرسش و پاسخ اعضای ستاد بزرگداشت روز ملی با اعضای نظام دامپزشکی استان برگزار خواهد شد و طی این جلسه به پرسش های حاضرین پاسخ داده خواهد شد.

 

نظر شما
ادامه