کد خبر: ۳۶۷۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر



رییس اداره دامپزشکی دماوند و پردیس با اعلام این خبر گفت: در عملیاتی ضربتی موفق به شناسایی واحد غیرمجاز و غیربهداشتی فرآوری گوشت مرغ در منطقه جاجرود شدیم که طبق هماهنگی با دادستان شهرستان و فرماندهی نیروی انتظامی و اخذ حکم قضایی پس از ورود به مجموعه٬ نزدیک به چهار تن گوشت مرغ آلوده در محل کشف و ضبط کردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر سیدعلی امامی» اضافه کرد: متصدی واحد بدون داشتن هیچگونه مجوزی از سازمان دامپزشکی کشور با احداث دو سردخانه در کارگاهی در منطقه صنعتی٬ نسبت به استخوان گیری و فرآوری محصولات خام دامی در مکانی کاملا غیر بهداشتی و با استفاده از کارگران افغانی اقدام می نمود.

دکتر امامی گفت: اقلام کشف شده در این کارگاه شامل فاکتورهای فروش٬ مهر و برچسب مشخصات جعلی بوده که همگی مطابق صورتجلسه تنظیمی تحویل مراجع قضایی شد.

وی افزود در این عملیات علاوه بر متخلفان٬ تعداد هفت نفر کارگر غیرمجاز افغانی نیز توسط عوامل محترم نیروی انتظامی تحویل مراجع قضایی شدند و واحد تا تعیین تکلیف نهایی پلمب شد.

دکتر امامی ضمن توصیه به هموطنان عزیز در توجه به مسایل بهداشتی و دقت در خرید محصولات و فرآورده های خام دامی٬ از مردم خواست تا هرگونه موارد مشکوک را با سامانه تلفنی ۱۵۱۲ به بازرسان دامپزشکی گزارش نمایند.







انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
مثل این که ................... رو فراموش کرده بوده
سعید حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
سلام
در تیتر این خبر آمده: گوشت مرغ آلوده
کل خبر از نوع آلودگی، مطلبی ذکر نشده و تنها بیشتر بحث غیر مجاز بودن واحد صنفی و استفاده از کارگران غیرمجاز به چشم می خورد. این یک تخلف مربوط به اتحادیه مسوول است و چه ربطی به دامپزشکی دارد؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
تخلف در حوزه ی مواد خام دامی به عهد ه ی سازمان دامپزشکی می باشد عدم گرفتن پروانه ،نبود مسول فنی بهداشتی و...
نظر شما
ادامه