کد خبر: ۳۶۹۱۵


کشف بسته‌های جگر و سنگدان تاریخ مصرف گذشته در مغازه مرغ فروشی که منجمد شده و بر روی آنها لیبل جعلی چسبانده شده بود تا بعنوان محصول منجمد عرضه گردد باعث صدور حکم قضایی برای متخلف گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گراش اظهار داشت: پیرو بازرسی‌های بهداشتی بازرسان اداره دامپزشکی از مراکز عرضه فرآورده خام دامی در سطح شهرستان، مشاهده گردید که یک مرغ فروشی با جعل لیبل، به فروش بسته‌های جگر و سنگدان اقدام کرده است.

«دکتر سیامک علیرضایی» در ادامه افزود: در این واحد صنفی بسته‌های جگر و سنگدان گرم تاریخ مصرف گذشته، منجمد و سپس لیبل یک کشتارگاه دیگر بر روی بسته‌بندی چسبانده و به عنوان محصول منجمد (جگر و سنگدان) عرضه شده است.

وی تصریح کرد: بازرسین این اداره بلافاصله به جمع‌آوری محصول فوق الذکر اقدام و پس از تنظیم صورت‌جلسه و تشکیل پرونده و جمع‌آوری مستندات لازم ،مراتب جهت رسیدگی به مقام محترم قضایی ارجاع داده شد که پیگیری‌های این اداره منجر به صدور حکم در مجموع ۵ سال حبس تعزیری برای متخلف گردید.

دکتر علیرضایی در پایان از شهروندان درخواست کرد جهت خرید مواد خام دامی به مراکز مجاز عرضه مراجعه نمایند و به تاریخ تولید و انقضا محصول توجه شود و هرگونه تخلف بهداشتی را از طریق تماس با شماره ۰۷۱۵۲۴۵۱۰۶۸ اطلاع‌رسانی نمایند.


نظر شما
ادامه