کد خبر: ۳۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  با برگزاری مراسمی روز دامپزشکی در خوی گرامی داشته شد.

در این مراسم دکتر میرحسین حسن زاده رییس شبکه دامپزشکی شهرستان خوی در سخنانی به تبیین جایگاه رشته دامپزشکی در جامعه پرداخت و گفت : دامپزشکی رشته ای است که خدمات خود را در دو بعد بهداشت و سلامت و اقتصاد ارائه می‎کند.

وی به نظارت دامپزشکی خوی بر کلیه فعالیتهای دامی منطقه اشاره کرد و افزود: مبازه با بیماریهای مشترک دام و طیور و انسان اولویت کاری ماست و در این زمینه خدمات فنی مناسبی را ارائه می کنیم.

رییس شبکه دامپزشکی خوی با اشاره به موقعیت جغرافیایی خوی وامکان مبادلات تجاری با کشور ترکیه، آمادگی این شبکه را برای حضور در کمیسیونهای مشترک تجاری ایران و ترکیه اعلام کرد و گفت: با حضور شبکه دامپزشکی امکان افزایش صادرات غیرنفتی، فنی دامپزشکی و... فراهم می شود.

در این مراسم امام جمعه خوی نیز در سخنانی نقش دامپزشکی را در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مهم خواند و گفت: شبکه دامپزشکی خوی تلاشهای فراوانی برای بهبود وضعیت دام و طیور در منطقه انجام داده است.

حجت الاسلام سیدرضی شکوری با اشاره به نقش رعایت مسایل دینی در زندگی شخصی، از متولیان ذبح خواست تا تمام مسایل شرعی را مراعات کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی ضمن تقدیر و تشکر از فعالین عرصه دامپزشکی به مقام و ارزش این رشته اشاره کرد و گفت: این قشر جزو زحمتکش ترین ها در جامعه هستند.

غلامحسین عماری با اشاره به تلاشهای دامپزشکی استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی برای ریشه کنی آنفولانزای پرندگان گفت: جامعه دامپزشکی با تلاش روزافزون در عرصه بهداشت انسان و دام و طیور فعالند و با نظارت بر فراورده های خام دامی و پرورش، تولید و عرضه محصولات، امنیت غذایی مردم را تامین می کنند.

دکتر احمد ملازاده رابط نظام دامپزشکی استان در شهرستان خوی نیز در سخنان کوتاهی به نقش دامپزشکی در جامعه اشاره کرد و از مشکلات این رشته در خوی سخن گفت.

 

1

2

3

4

5

7

6

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
jafari
|
-
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۳
0
0
http://mayadin.tehran.ir/Default.aspx?tabid=9099&ctl=Details&mid=17370&ItemID=240936&language=fa-IR
نظر شما
ادامه