کد خبر: ۳۸۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر -  اخیراً یک بخش جدید به گزارش‎های خبری صدا و سیما با نام "صرفاً جهت اطلاع" افزوده شده که با مسئولین کشورمان شوخی می‏کند.

در بخشی از گزارش جدید "صرفاً جهت اطلاع" پنج‎شنبه 22 مهر ماه سالجاری به موضوع روز جهانی تخم مرغ پرداخته شد.

دکتر سید فرزاد طلاکش (دامپزشک) دبیر ستاد کشوری ترویج مصرف تخم مرغ در مصاحبه‎ای به مناسبت روز جهانی تخم مرغ (8 اکتبر) از مظلومیت این ماده پروتئینی سخن گفته بود.

گوینده این گزارش نیز با پخش این بخش از اظهارات دکتر طلاکش گفت : ظاهراً دیگر مظلومی باقی نمانده بود که حالا به فکر رفع مظلومیت تخم مرغ افتاده‎ایم.

 

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار دانشگاهی
|
-
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
0
0
جناب آقای مدیر مسئول
با سلام- بنظر می رسد با توجه به ماهیت برنامه مذکور و موارد بسیار زیاد پخش شده در رابطه با سایر بخش ها، واکنش به این مسئله هیچ گونه ضرورتی نداشته باشد و کمااینکه نامه نگاری های پیاپی شما تبدیل یه سوژه ای تازه برای این برنامه ها نیز شود. لذا لازم است با صبر و حوصله بیشتر احترام و عزت همکاران حفظ شده و شما نیز بعنوان رسانه نسبت به رصد رویدادها صرفا جهت روشنگری اذهان هم صنفی هایمان اقدام فرمایید تا زمانی نیز فرا برسد که همکاران ما در نظام دامپزشکی که مسئولیت اصلی اجرایی را دراین زمینه دارند اقدامی مبذول فرمایند. آن چنان که در حرفه پزشکی این مسائل توسط نظام پزشکی پیگیری می شود نه جرائد پزشکی... با تشکر
مدیرمسئول حکیم مهر
|
-
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
0
0
با سلام و احترام
ضمن تشکر از بازدید و اظهار نظرتان / به نظر می‎رسد موضوع خبر و مطلبی که درج فرمودید ارتباطی به هم ندارد. لیکن اگر منظورتان پیگیری توهین های بعضاً صورت گرفته نسبت به دامپزشکان در برخی برنامه ها است جهت استحضار عرض می‎شود که متاسفانه مسئولین محترم سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی چندان تمایلی به پیگیری اینگونه موارد ندارند و شاید در خوشبینانه ترین حالت احتیاط می فرمایند. ضمناً نشریه صنفی با افتخار باید پیگیر اینگونه موارد باشد و در شرایطی که برخی مسئولین محترم پیگیری اینگونه مسائل را که به کیان یک حرفه مربوط می شود کسر شأن جایگاه حقوقی خود می دانند این وظیفه سنگین تر هم می شود. البته مزید استحضار، حکیم مهر مدتی است از نشریه به وب سایت خبری تحلیلی مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی تبدیل شده و برابر وظایف و اهداف رصد هرگونه فعالیت مرتبط با دامپزشکی از جمله مواردی است که وظیفه خود می داند. در مورد اخیری که اینجانب درباره توهین به دامپزشکان در برنامه طنز و پرمخاطب جمعه ایرانی نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما نوشتم معاونت صدا ، مدیر رادیو ایران و تهیه کننده برنامه ملزم به بازشنوایی نوار برنامه شده بودند و حداقل به دستور مقامات مافوق خود ملزم به پاسخگویی شدند. اگر این اتفاق از سوی سایر نهادها تقویت شود مطمئن باشید راه توهین از سر ناآگاهی به حرفه ارزشمند دامپزشکی بسته می شود.
مجدداً از ابراز نظرتان تشکر و تأکید می کنم اینجانب صرفاً نظر خود را با شما در میان گذاشتم و این نظر جسارتاً مصداق پاسخگویی به نظر حضرتعالی نبود.
خبر مرتبط :
پاسخ صدا و سیما به نامه دکتر لطفی‎زاده درباره توهین به دامپزشکان در یک برنامه رادیویی / تهیه کننده جمعه ایرانی : ابداً قصد توهین و تضعیف نداشتیم! / نظر کاراکتر برنامه نظر ما نبود
آدرس لینک این خبر :
http://www.hakimemehr.ir/news/show_detail.asp?id=6314
دکتر محمد لطفی‎زاده
همکار دانشگاهی
|
-
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
0
0
جناب آقای دکتر لطفی زاده
با سلام ضمن تشکر از پیام جنابعالی امیدوارم در تمام عرصه های فعالیت در حوزه رسانه ای حفظ کیان و منزلت دامپزشکان را در نظر داشته باشید. خواهشمند است تلاش شود تا در موارد مشابه با درخواست از نهادهای اجرایی دامپزشکی در این زمینه و متعاقبا درجریان گذاشتن موضوع متن نامه ارسالی و جواب احتمالی به روشنگری بیشتر اذهان خوانندگان اهتمامی ویژه داشته باشید. با آرزوی توفیق و سلامتی برای تمامی همکارانمان در این مرز و بوم.
نظر شما
ادامه