کد خبر: ۳۸۹۲۱


دوچرخه ‌سوار شهریاری که پیام‌آور صلح و دوستی است که سفر خود را از شهریار به کربلی معلی به اتمام رسانده بود در بازگشت از عتبات عالیات مهمان پرسنل اداره‌ کل دامپزشکی استان کرمانشاه شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «روح الله بصیری نیا» که سفر فرهنگی ورزشی خود را به نیابت از خانواده های شهدا با ۳ پیام تجلیل از ایثارگری ملت ایران در دفاع مقدس، حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و پیامی برای منتظران ظهور از شهریار با دوچرخه آغاز کرده، پس از زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) به استان کرمانشاه سفر کرد.

وی که حامل پیام و پرچم شهدای متبرک به حرم حسینی است، با پیام‌ «غذای سالم، دام سالم، انسان سالم» از شبکه دامپزشکی شهرستان شهریار بود، با مدیر کل و پرسنل اداره ‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن پاسداشت این حرکت فرهنگی ورزشی و تقدیر از این ورزشکار، شهدا را ذخایر انقلاب و آرامش امروز این مرز و بوم را مرهون خون این عزیزان برشمرد.

«دکتر نادر پرور» زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کاری پسندیده عنوان کرد و افزود: این حرکت نمادین که در راستای گسترش معارف فرهنگی و اسلامی صورت گرفته کاری بسیار ارزشمند است.

همچنین این سفیر فرهنگی ورزشی در پایان دیدار خود و در تقدیر از زحمات مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه یک لوح تقدیری را به ایشان اهدا کرد.

گفتنی است، روح الله بصیری ‌نیا اهل شهرستان گیلان ‌غرب و ساکن شهریار بوده که حدود ۱۲ سال است در رشته دوچرخه ‌سواری فعالیت دارد و هم‌‌اکنون نیز چندین سال است که در حال انجام سفر دور ایران با پیام‌های تجلیل از ایثارگری ملت، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و منتظران ظهور است.


نظر شما
ادامه