کد خبر: ۳۸۹۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر



مدیر کل دامپزشکی آذربایجان‌‌ شرقی گفت: بعضا برخی افراد با نصب نوشته‌‌هایی تحت عنوان با نظارت شیلات و دامپزشکی اقدام به فروش ماهی در پشت وانت بارها می‌‌کنند که این موضوع مورد تائید ما نیست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آناج، «دکتر امیرحسین بهداد» با بیان اینکه نظارت اداره‌‌ کل دامپزشکی آذربایجان‌‌ شرقی بر مراکز عرضه شیلات قابل قبول، ابراز داشت:مخصوصا در مورد ماهی به دلیل کم بودن تعداد مراکز به راحتی می‌‌توان به آن‌‌ها مراجعه کرده و نظارت داشت.

وی ادامه داد: بعضا شاهد برخی تقلب‌‌ها در این زمینه هستیم به همین منظور در مراکز بسته‌بندی ماهی مسئولان فنی ما حضور دارند و در سطح عالی بر آن‌‌ها نظارت داریم؛بخشی از ۳۸۸ تن مواد معدومی سال ۹۶ ماهی بوده است.

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان‌‌ شرقی با بیان اینکه این نهاد بر بیماری‌‌ها نیز نظارت داردو توانسته استبیماری به نام وی اچ اس که در کل کشور مشکل ساز شد را در استان کنترل نماید، توضیح داد: وی‌‌اچ‌‌اسیک بیماری هموراژیک است و اگر مزرعه درگیر آن شود در سطح بالایی شاهد تلفات خواهیم بود،همکاران ما به طور دائم از مراکز پرورش ماهی نمونه‌برداری می‌‌کنند تا در صورت وجود مشکلی سریعا برای رفع آن اقدام شود.

وی نظارت بر ماهی‌‌های بسته‌‌بندی شده موجود در بازار را بر عهده اداره ‌‌کل دامپزشکی عنوان و تاکید کرد:مردم با خیالی آسوده می‌‌توانند آن‌‌ها را خریداری و مصرف کنند؛البته در برخی موارد شاهد این هستیم که در پشت وانت ماهی می‌‌فروشند و حتی پلاکاردی تحت عنوان با نظارت شیلات نیز نصب کرده‌‌اند که ما این موارد را تایید نمی‌‌کنیم و هیچ نظارتی بر آن‌‌ها نداریم.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
یک مسوول فنی بغل اون وانت بذارید مشکل حل می شود
تبریزلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
رئیس بسیار بجا فرمودید اینها غیرقانونی اند. اما بفرمائید که مسول برخورد با این کار خلاف کدام نهاد و اداره ای است. بسیار ممنون میشیم راهنمایی فرمایید.
نظر شما
ادامه