کد خبر: ۳۹۰۵۸
 

با توجه به نزدیکی ایام کریسمس، برای شادی کودکان بیمار در بیمارستان، تعدادی از سگ ها و گربه‌ها از موسسه Battersea Dogs and Cats Home (پناهگاه حیوانات) در لندن، به نزد آنان در بیمارستان Great Ormond Street Hospital آمدند.

به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، ورود سگ ها در بیمارستان باعث شادی و لذت کودکان بیمار و خانواده‌هاشان در این کریسمس شد. تمام کودکان لبخند بر لب داشتند، خصوصا آنها که قبلا دارای حیوان خانگی بودند و دلتنگ آنها شده بودند.

 

با این عمل خیر خواهانه برق شادی در چشمان این کودکان بیمار جان گرفت. یکی از بانیان این عمل خداپسندانه گفت: من می‌دانم که این کودکان چه اندازه دلتنگ حیوانات خود هستند. حتی برخی از ایشان عکس این دوستان کوچک خود را در بیمارستان به همراه آورده‌اند.
 

سگ‌ها نیز نیاز به توجه دارند و محیطی بسیار شاد و دوست داشتنی برای این کودکان، خانواده‌هاشان و کارکان بیمارستان در ایام کریسمس به ارمغان می‌آورند.

رییس بیمارستان گریت اورمون گفت: در این کریسمس ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که کودکان بیمار، لحظات شادی را داشته باشند. ما امسال بسیار هیجان زده شدیم که با موسسه پل اگریدی همکاری داشته باشیم. این تجربه دوست داشتنی در این کریسمس، برای بیمارانی که در حال مبارزه با بیماری‌های سخت هستند و  همچنین کارمندان بسیار فوق‌العاده است.

 


 

 

منبع: Vet Times و battersea.org.uk

نظر شما
ادامه