کد خبر: ۳۹۳۹۷



رییس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان کنگاور، معارفه و از از زحمات رییس سابق این شبکه تقدیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کنگاور با حضور فرماندار کنگاور، مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور و جمعی از تولید کنندگان در محل فرمانداری برگزار شد.

«دکتر نادر پرور» مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: کنگاور پیشانی استان کرمانشاه است و در حوزه دامپروری صنعتی بیشترین پتانسیل های دامی استان در این شهرستان قرار دارد که این خود نگاه ویژه دامپزشکی را به شهرستان می طلبد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت حمایت های مسئولان شهرستان برای به سرانجام رساندن احداث کشتارگاه جدید کنگاور اظهار داشت: قاعدتا این کشتارگاه باید در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

دکتر پرور خواستار حمایت های مجموعه فرمانداری، اداره جهادکشاورزی و دیگر مسئولین ذیربط شهرستان کنگاور از دامپزشکی برای حفاظت از سرمایه های دامی و ارتقای بهداشت عمومی شد و خاطرنشان کرد: این شهرستان در حوزه دامپزشکی دارای زیرساخت های مناسب صنعتی ازجمله میدان دام صنعتی است.

این مقام مسئول همچنین از خدمات و زحمات «دکتر حسین صالحی» رییس سابق شبکه دامپزشکی شهرستان کنگاور در خصوص ارتقا بهداشت عمومی و مقابله با بیماری های مشترک و همچنین حفظ سرمایه های دامی منطقه تقدیر و تشکر و برای «دکتر ریزه وندی» رییس جدید این شبکه نیز آرزوی موفقیت کرد.

همچنین علیرضا ایزدی فرماندار شهرستان کنگاور نیز در ادامه ضمن خیر مقدم اظهار داشت: مجموعه فرمانداری و سایر مسئولین آماده همکاری و حمایت از دامپزشکی شهرستان هستند.

وی با اشاره به مشکلات و مخاطرات بهداشتی عرضه کشتار غیرمجاز دام و طیور بیان داشت: امیدواریم کشتارگاه جدید این شهرستان با مدیریت و سرمایه گذاری بخش خصوصی هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

ایزدی همچنین از دکتر صالحی رییس سابق شبکه دامپزشکی شهرستان کنگاور به عنوان فردی بسیار شایسته و توانمند و متخصص یاد کرد و افزود: این جابه جایی ها طبیعی است و امیدواریم این نگاه مثبت و سازنده تداوم یابد و دکتر ریزه وندی نیز در پیشبرد اهداف عالیه سازمانی موفق باشد.

همچنین دکتر حسین صالحی رییس سابق شبکه دامپزشکی شهرستان کنگاور نیز در ادامه این جلسه به برخی اقدامات شاخص اشاره کرد و گفت: ساماندهی میدان دام یکی از اقدامات بسیار مطلوب انجام شده در این مدت بوده است.

وی نظارت مستمر بر عرضه فرآورده های خام دامی را از دیگر کارهای موفق این شبکه عنوان کرد و بیان داشت: ما در حوزه نظارت ثابت کردیم که به منظور تامین بهداشت مردم با کسی مماشات نداریم.


 

نظر شما
ادامه