کد خبر: ۴۰۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر -  دکتر علی غفوری معاون مرکز تشخیص ، کنترل دارو و مواد بیولوژیک سازمان دامپزشکی در سوگ از دست دادن همسر مکرمه خویش سوگوار است.

مراسم ترحیم آن مرحومه سه شنبه 18 آبان ماه سالجاری از ساعت 30/14 الی 16 در محل مسجد بلال سازمان صدا و سیما در تهران برگزار می شود.

نشریه حکیم مهر این مصیبت را به جناب آقای دکتر غفوری تسلیت عرض نموده و برای ایشان صبر و برای آن مرحومه مغفرت و رحمت از درگاه خداوند متعال آرزومند است.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرخ رضا کبیر
|
-
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
0
0
دکتر سید علی غفوری مرد بزرگی است. مسلما تحمل از دست دادن همسر، بسیار سخت است. آرزو دارم علی عزیزم با درایتی که در او سراغ دارم بتواند با این فاجعه کنار بیاید.
مينا حسيني
|
-
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
0
0
با سلام
از دست دادن همسری که مادر فرزندان جناب آقای دکتر هستند مسلما هم برای آقای دکتر غفوری وهم برای فرزندانشان وهم برا ی
خانواده دکتر غفوری وخانواده همسر ایشان بسیار سنگین است.من به عنوان کسی که همزمان با این مصیبت ایشان مادرم را در شرائط بسیار سختی از دست دادم ... غم از دست دادن عزیزی را در خانواده آن هم مادر که نقش محوری بزرگی را در زندگی همسر وفرزندان دارد به خوبی درک میکنم .خداوند برای ما زمینه ای از امتحانی بزرگ را فراهم آورده تا تحملمان را بسنجدودر این مشکلات است که انسان ساخته می شود....به هر حال این غم را باهمه وجودم درک می کنم و این غم را به همکار متدین وکسی که از ذریه حضرت زهرا سلام الله علیه است تسلیت عرض میکنم ...اگر اقای دکتر غفوری این متن را می خوانندخدمتشان عرض می کنم به یاد آورید زمانی که مولا امام علی علیه سلام حضرت زهرا را از دست دادند... به یاد آورید که مشکلات وغم ایشان چقدر سنگین تر وچقدر دشوار تر بود واین در حالی است که ایشات وحضرت زهرا سلام الله از بهترین بنده های خداوند بودند...اقای دکتر به یاد داشته باشیم که امام علی علیه سلام که از بهترین بنده های خداوند بودند چطور در غم از دست دادن همسرشان صبور ومقاوم بودند.....از خداوند مهربان صبری همچون صبر امام علی که شما هم نام ایشان هستید رادر غم از دست دادن همسر گرامیتان آرزومندم......بیاد داشته باشید که شما نیز از ذریه حضرت فاطمه زهرا سلام الله هستید وخون پاک رسول الله صلوات الله علیه وحضرت زهرا سلام الله علیه در رگهای شما وفرزندانتان جاری است
نظر شما
ادامه