کد خبر: ۴۰۶۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

حکیم مهر: یک دامپزشک متبحر آگاه میداند که قبل از شروع به معاینه حیوانات بیمار، چطور آنها را آرام نموده و درمان موثر خود را آغاز کند.

به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، کلینیک دامپزشکی Shorewood که در شمال شهر میلواکی قرار دارد، شبیه هیچکدام از کلینیک‌های دامپزشکی دیگر نیست.

«دکتر نوآ آرنولد» دامپزشک، به خوبی از بیماران خود مراقبت می‌کند. البته همیشه در ابتدای ورود آنها از گیتار خود استفاده می کند!

 

وی می‌گوید: من معمولاً در ابتدا یک آهنگ  برای حیوانات می‌خوانم. این روش به آنها کمک می‌کند تا آرام شوند و استرسشان کاهش یابد. البته لازم به ذکر است که با این کار، خود من و صاحب حیوانات، هم به آرامش می‌رسیم.

آرنولد یک دامپزشک خاص است که با استفاده از این روش، سگ‌ها و گربه‌ها را برای انجام اعمال جراحی، تمیز کردن دندانها و سایر معاینات آماده می کند. او سالهاست به حرفه دامپزشکی مشغول است.


آرنولد افزود: این روش کار، برای من بسیار جذاب است و آن را به کار اداری  پشت میز نشستن ترجیح می‌دهم. من روی زمین در کنار حیوانات وحشت زده، می نشینم و برایشان گیتار زده و آواز می‌خوانم و این روش به واقع این حیوانات را آرام می‌کند.

 

آرنولد گفت: تعداد بیماران او از 200 مورد در سال به 2000 مورد رسیده است و روز به روز افزایش می‌یابد. من فکر می‌کنم این روش واقعا مورد پسند صاحبان حیوانات واقع شده و این یک احساس واقعی است و از روی تظاهر نمی‌باشد.


منبع: niagara-gazette

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
اصلا یکی از داروهای ترنکولایزر گیتار هست. البته گیتار برقی اثر عکس دارد.خخخخ
نظر شما
ادامه