کد خبر: ۴۱۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
صاحب محموله گوشت های آلوده در جلسه دادگاه در مقابل قاضی با نام بردن از برخی مسئولان و نهادهای خاص و انتساب خود به آنها، گفت که به‌زودی رییس شبکه دامپزشکی شهرستان ری را تغییر خواهد داد / خبر رجانیوز مبنی بر تلاش مافیای گوشت برای ایجاد تغییرات در شبکه دامپزشکی شهرستان ری به‌عنوان گلوگاه دامپروری کشور با برکناری رییس این شبکه محقق شد...
094221

حکیم مهر - سایت خبری رجانیوز ادعا کرد مافیای گوشت موفق به تعویض رئیس شبکه دامپزشکی شهر ری شده است.

این در حالی است که مانند بسیاری از مواقع دیگر سازمان دامپزشکی در مقابل چنین ادعاهایی سکوت پیشه نموده است!

متن کامل خبر رجانیوز با عنوان " تحقق وعده مافیای گوشت؛ ایجاد تغییرات در گلوگاه دامپروری کشور " بدین شرح است :

 

خبر رجانیوز مبنی بر تلاش مافیای گوشت برای ایجاد تغییرات در شبکه دامپزشکی شهرستان ری به‌عنوان گلوگاه دامپروری کشور با برکناری رییس این شبکه محقق شد.

به گزارش رجانیوز، علی رغم مخالفت جهاد کشاورزی استان تهران و مسئولان شهرستان ری با تغییر در شبکه دامپزشکی این شهرستان، دامپزشکی استان تهران بدون هماهنگی و اطلاع مسئولان بالادستی خود، رییس این شبکه را تغییر داد.

این تغییر در حالی است که شبکه دامپزشکی شهرستان ری در طی ماه‌های گذشته با امحای ده‌ها تن گوشت آلوده، برای مافیای گوشت پایتخت که به بهانه تنظیم بازار میلیاردها تومان از واردات گوشت سود کرده اند، مشکلاتی ایجاد کرده بود.

در آخرین نمونه برخورد با مافیای گوشت، صاحب محموله گوشت های آلوده پس از آنکه با مقاومت مسئولان ری این امکان را پیدا نکرد تا شش تن گوشت آلوده خود را به استان تهران وارد کند، در جلسه دادگاه در مقابل قاضی با نام بردن از برخی مسئولان و نهادهای خاص و انتساب خود به آنها، گفت که به‌زودی رییس شبکه دامپزشکی شهرستان ری را تغییر خواهد داد.

پیش از این نیز شبکه دامپزشکی تهران برخی از مدیران دلسوز شهرستان ها را که با متخلفین برخورد قاطع کرده و بعضا نیز از جمله ایثارگران و خانواده شهیدان بودند، تغییر داده بود.

این در حالی است که مستنداتی در مورد تعلل شبکه - اداره کل - دامپزشکی استان تهران در برخورد با دلالان و واردکنندگان گوشت به دست آمده است که رجانیوز در صورت لزوم آنها را منتشر خواهد کرد.

گفته می شود یکی از دلایل این تغییر، اقدامات قاطع رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ری در برخورد با متخلفین بود که پس از این اقدامات، خبر رسیده بود مسئولان جهاد کشاورزی قصد دارند وی را جایگزین رییس شبکه - مدیرکل - دامپزشکی استان تهران کنند.

با استقرار 14 کشتارگاه مجهز صنعتی در شهرستان ری که بیش از 75 درصد گوشت استان تهران از کانال آن می گذرد، این شهرستان به بزرگ‌ترین مرکز کشتارگاه های کشور تبدیل شده است.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
majid
|
-
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
0
0
اين كه چيزي نيست بررسي نماييد علت عزل سريع و با عجله معاون اسبق تشخيص و درمان و قبول استعفاي مدير كل اسبق دفتر دارو درمان و آزمايشگاهها كه هر دو از نيروهاي ارزشي سازمان دامپزشكي كشور هستند ، تنها چهار ماه پس از به قدرت رسيدن رييس جديد سازمان و آنهم در خارج ساعت اداري چه بوده است بنظر مي رسد رويه فعلي در سازمان دامپزشكي كشور انجام پروژه هاي بزرگراه سازي براي تسهيل در تردد......... است كه نيازمند برداشتن سرعت گيرهايي همچون دو مسئول معزول ياد شده در بالا است
یک همکار
|
-
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
0
0
متاسفانه سستی و جبن اداره کل دامپزشکی استان تهران در عزل و جابجایی کارشناسان و مسئولینی مانند دکتر ..... و انتصاب و ابقای مسئولین ......... سابقه دیرین دارد.
حقگو
|
-
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
0
0
درود بر دكتر لطفي كه جرات طرح اين مسائل را دارد . و آفرين بر تيز هوشي دكتر مجيدي مشاور حكيم مهر كه اولين بار وجود اين مافياي قدرتمند و داراي ارتباطات را به همان مسئولين مورد اشاره در .......... گوشزد كرد . مشكل واقعي كشور ورود اينگونه افراد قدرتمند حوزه وزارت ........ در مقوله هاي تخصصي - اقتصادي است .
خدا كند اين اقويا بعد از بازار فرآوردههاي دامي ميل پيدا نكنند وارد بازار دارو و مواد بيولوژيك شوند
نظر شما
ادامه