کد خبر: ۴۱۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تعویض مدیران در حیطه اختیارات مدیر دستگاه بوده و تابع پارامترهای مدیریتی می باشد و هدف استفاده از ظرفیت افراد در مسئولیت های جدید و متناسب وضعیت های پیش رو می باشد / مواد خام دامی غیر بهداشتی پس از تائید آزمایشگاههای این اداره کل و با حکم قضات محترم و طی روند اداری معدوم و از چرخه مصرف حذف می شوند و در این خصوص هویت و نفوذ صاحبان کالا تاثیری در موضوع ندارد...
ShowPicture

حکیم مهر -  در پی انتشار خبری با عنوان " وعده مافیای گوشت محقق شد / تعویض رئیس شبکه دامپزشکی شهر ری " به نقل از رجانیوز ، رئیس اداره آموزش و روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران در جوابیه‎ ارسالی خود به نشریه حکیم مهر توضیحاتی درباره این خبر داده است که عینا ً منتشر می‎گردد :

 

مدیرمسئول محترم نشریه حکیم مهر

با سلام

صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

در پاسخ به خبر منتشر شده در پایگاه  اطلاع رسانی رجانیوز  با تیتر تحقق وعده مافیای گوشت ،خواهشمند است نسبت به درج  جوابیه این اداره کل جهت تنویر افکار عمومی درآن نشریه  مساعدت فرمائید .  

دامپزشکی استان تهران در راستای ماموریت حاکمیتی خود ، نظارت بر عرضه مواد خام دامی را در دستور کار داشته و تا کنون نیز فارغ از مسائل حاشیه ای و صرفاٌ بر مبنای رسالت تخصصی خود عمل کرده است . مواد خام دامی غیر بهداشتی پس از تائید آزمایشگاههای این اداره کل و با حکم قضات محترم و طی روند اداری معدوم و از چرخه مصرف حذف می شوند و در این خصوص هویت و نفوذ صاحبان کالا تاثیری در موضوع ندارد . تنظیم بازار ، تصدی گری امر توزیع و واردات گوشت و تائید هویت افراد حقیقی و حقوقی برای امر فوق در حیطه وظایف دامپزشکی نبوده  بلکه صرفاٌ بهداشتی بودن و صلاحیت ورود و مصرف محمو له ها مد نظر می باشد .

تعویض مدیران در حیطه اختیارات مدیر دستگاه  بوده  و تابع پارامترهای مدیریتی می باشد و هدف استفاده از ظرفیت افراد در مسئولیت های جدید و متناسب وضعیت های پیش رو می باشد .

فاطمه زارعان / رئیس اداره آموزش و روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران

 

گفتنی است به رغم اعلام تغییر رئیس شبکه دامپزشکی شمیرانات و غیره که در حیطه اختیارات اداره کل دامپزشکی استان تهران است و انتشار گزارش تصویری مراسم تودیع و معارفه ، معمولاً از تغییر رئیس شبکه دامپزشکی شهر ری خبری از طریق این اداره کل منتشر نمی‎گردد و اخیراً هم تغییر رئیس این شبکه بدون اعلام رسمی و انتشار در پایگاه اطلاع‎رسانی سازمان دامپزشکی یا اداره کل مذکور صورت پذیرفته است!

 

تکمیلی : پس از انتشار این خبر ، اداره کل دامپزشکی استان تهران در پایگاه اطلاع رسانی خود تغییر رئیس شبکه دامپزشکی شهر ری را اعلام کرد!

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تعدادی از دامپزشکان استان مازندران
|
-
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۶
0
0
سکوت به چه قیمت؟!
هفته گذشته خبر ورود محموله چند تنی حاوی گوشت های آلوده به کشور که با هوشیاری و اقدام به موقع شبکه دامپزشکی شهرستان ری امحا گردید بازتاب یافت.خبر بسیار مسرت بخشی بود چرا که قبل از بروز هر حادثه مخاطره آمیزی جلوی آن گرفته شد و به دست مصرف کنندگان نرسید.چنین اقدامی در درجه اول اوج تجلی نقش سلزمان دامپزشکی به عنوان ناظر حکومتی بر بهداشت عمومی کشور بوده است.نقشی که سازمان دامپزشکی تلاش می کرد آن را به مردم و مسئولین معرفی کند.به خصوص در 14 مهر که روز دامپزشکی نامگذاری شده تمام هم و غم مسئولین آن سازمان شناساندن حرفه دامپزشکی بوده است.به اصل موضوع برگردیمٰ چند روزی از این خبر امیدوار کننده که حاکی از عملکرد درست سازمان دامپزشکی بود بیشتر نگذشته بود که در خبرها حکم عزل ریاست محترم شبکه دامپزشکی شهرستان ری بازتاب گسترده ای در بین اهالی دامپزشکی پیدا کرد چرا که تعجب همگان را برانگیخت.اقدام مسئولانه ای که می رفت قدر و منزلت آن مقام محترم در شبکه دامپزشکی شهرستان ری را بیش از گذشته ارتقا دهد بالعکس موجب عزل ایشان از آن سمت شد.در خبرها آمده بود که مالباخته خود را به برخی مقامات منسوب کرده و ضمن سوءاستفاده از این وابستگی و رابطه ٰ بطور علنی اقدام به تهدید به برکنار نمودن آن مقام مسئول نمود.با کمال تاسف طی مدت بسیار کوتاهی تهدید مالباخته به حقیقت پیوست و ریاست محترم شبکه دامپزشکی شهرستان ری به همین راحتی از سمت خودبرکنار شد.رویدادی که انتظار می رفت با برخوردی قاطع و پاسخی دندان شکن از سوی سازمان دامپزشکی کشور همراه باشد متاسفانه رخ نداده و مسئولین سازمان دامپزشکی بی تفاوت و آسان از کنار قضیه ای به این مهمی گذشتند.حال که خون هر غیرتمند دلسوزی از شنیدن این خبر به جوش آمده خطاب به مسئولین سازمان دامپزشکی از ایشان سوال می کنیم 1- آیا جز این است که تهدید مالباخته در واقع تهدید سازمان دامپزشکی کشور بوده است؟2-آیا جز این است که با برکنار نمودن آن مقام مسئول که حکم آن را هم اداره دامپزشکی صادر نموده است اقتدار سازمان دامپزشکی کشور زیر سوال رفته و سازمان لطمه جبران ناپذیری خورده است؟3-آیا جز این نیست که ...................................... و همه تلاش ها یک شبه برباد رفته است؟4-آیا جز این است که هیچ دامپزشکی در کشور دلگرمی ای از سوی سازمان احساس نکرده و سازمان .................... است؟
5-آیا جز این است که با این اتفاق ........................... ?
اگر قرار است مداخلات پشت پرده مانع از عملکرد صحیح سازمان دامپزشکی شده یا تهدیدی در اجرای صحیح مقررات به حساب آید پس دیگر چه نیازی به این همه ناظر بهداشتی در بخش خصوصی و دولتی است؟آیا اتفاق اخیر معنائی جز به سخره گرفتن این همه ناظر بهداشتی پراکنده در سطح کشور و مردمی که به این نظارت ها اعتماد کرده اند دارد؟و هزار آیای دیگر.....
گویی همه بازیچه شده اند از دامپزشک گرفته تا مصرف کننده ای که بی خبر از همه چیز است.مسئولین دامپزشکی کشور روی سخن با شماست اینگونه می خواستید از حریم دامپزشکی دفاع کنید ؟اینگونه می خواستید متولی بهداشت عمومی باشید؟
چه راحت چشم برهم و دست روی دست گذاشتید و دم بر نیاوردید ........ چه شد؟
اینک دامپزشکی ایران که از مدتها پیش قلبش به شماره افتاده بود از نفس ایستاد.
نظر شما
ادامه