کد خبر: ۴۲۱۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور خبر داد:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: قرار شد تا در حوزه‌های مختلف بهداشت و مدیریت بیماری‌های دام، طیور و آبزیان، از همکاری و کمک این سازمان بهره بیشتری ببریم ...



حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور از توسعه همکاری‌ها با سازمان جهانی بهداشت دام خبر داد و افزود: بر اساس مذاکرات صورت گرفته با رییس سازمان جهانی بهداشت دام، قرار شد تا در حوزه‌های مختلف بهداشت و مدیریت بیماری‌های دام، طیور و آبزیان از همکاری و کمک این سازمان بهره بیشتری ببریم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی پور» امروز در جلسه مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت دام با اشاره به مذاکرات صورت گرفته در دیدار با رییس سازمان OIE،گفت: در خصوص اعزام كارشناسان سازمان جهانی بهداشت دام براي آناليز و بررسی صنعت طيور ايران راهکارهایی ارائه شد؛ همچنین در خصوص اعزام تيم مذکور جهت كمك به پروژه بيوبانك سازمان دامپزشکی کشور مذاکراتی صورت گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر این، بر اساس گفتگوهای به عمل آمده، درخواست شد تا سازمان جهانی بهداشت دام به منظور اخذ سويه‌هاي لازم واكسن و نيز تست‌هاي تشخيصي به سازمان دامپزشکی کشور کمک کند؛ همچنین در خصوص آموزش و به روزرسانی دانش همكاران سازمان دامپزشکی کشور در آزمايشگاه‌هاي OIE نیز گفتگوهایی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در این دیدار از رییس سازمان جهانی بهداشت دام جهت بازديد از ايران و شركت در روز ملي دامپزشكي دعوت به عمل آمد، عنوان کرد: بر اساس مذاکرات صورت گرفته رییس سازمان جهانی بهداشت دام از پیشنهاد ایران استقبال و خواستار همکاری بیشتری با سازمان دامپزشکی کشور شد.

بر اساس این گزارش، در روز سوم از برگزاری مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت دام، رییس سازمان دامپزشکی کشور علاوه بر دیدار با رییس سازمان جهانی بهداشت دام با هيئت قزاقستاني نیز دیدار داشت و در خصوص همكاري‌هاي بهداشتي در جهت صادرات تليسه از ايران به قزاقستان مذاکراتی صورت گرفت علاوه بر این در همین روز رئیس سازمان دامپزشکی کشور با هيئت هندي نیز دیدار کرد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
El dorado
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
اوه اوه... دستورالعمل های من درآوردی جدید در راه است .................
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
مذاکرات و این تصمیمات مهم در زمان تنفس اونم تو راهرو انجام شده البته تو عکس رییس دامپزشکی افغانستان در سمت راست ایستاده ... فقط تبلیغات
نظر شما
ادامه