کد خبر: ۴۲۱۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر



معاون بازرسی ارزیابی، عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات حوزه ریاست سازمان دامپزشکی کشور و هیئت همراه با تک تک پرسنل اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان دیدار و از نزدیک گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، «دکتر ولی الله واعظی» از آزمایشگاه کنترل کیفی فرآورده های دامی و پایش باقی مانده‌ها و قسمت‌های مختلف آزمایشگاه مرکزی اعم بخش های میکروب‌شناسی، سرولوژی، PCR، آنالیز شیمی و پایش باقیمانده‌های سموم و فلزات سنگین در فرآورده‌های خام دامی و آبزیان وارداتی و روند عملکرد نمونه‌گیری و اسناد مرتبط بازدید به عمل آورد.

دکتر واعظی در اسکله شهید رجائی از روند نمونه‌برداری، ارسال نمونه به آزمایشگاه، انجام آزمایشات لازم، جوابدهی، صدور مجوز ترخیص محموله‌های فرآورده‌های خام دامی و نهاد‌های خوراک دام و روند عملکرد در اسکله شهید باهنر نیز بازدید کرد و به حجم وسیع عملیات دامپزشکی استان اشاره نمود و عملکرد استان را شایسته قدر دانی دانست .

وی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای عملکرد اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان در خصوص واردات و صادرات حداکثری و تمامی قسمت‌های فنی و اداری،به دلیل مرزی بودن و اهمیت ویژه آزمایشگاه مرکزی، استان هرمزگان از استان‌هایی است که از جایگاه مهم و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید امکانات و اعتبارات لازم جهت تقویت این استان فراهم شود.







انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
احمد دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
0
با سلام به دکتر رفیع پوردر خصوص انتخاب دکتر واعظی به عنوان معاونت بازرسی و ارزیابی عملکرد و پایخگویی به شکایات تبریک گفت که واعظی یکی از نیروهای کیفی و دلسوز مجموعه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
0
حضور جناب دکتر واعظی با روپوش در آزمایشگاه بدون معاون فنی ؟ حضور معاون اداری بدون روپوش در آزمایشگاه ؟ .................
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
سلام بازرسی از خود سازمان شروع می شد خیلی بهتر بود.
نظر شما
ادامه