کد خبر: ۴۲۳۳

حکیم مهر - مدیر کل دفتر آمار و فن‌آوری اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی از صدور مجوز‌های الکترونیکی دام و طیور شامل تمدید و یا ابطال پروانه خبر داد.

علی رادمهر گفت: رویکرد جهاد کشاورزی این است که هم راستا با دولت الکترونیکی خدمات خود را به‌صورت الکترونیکی ارائه دهد و از جمله سه خدمت صدور مجوزهای صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی، صدور مجوز‌های الکترونیکی دام و طیور شامل تمدید و یا ابطال پروانه، صدور جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری و ارائه الکترونیکی درخواست زمین و تغییر کاربری در سطح وزارت جهاد کشاورزی به منظور یکپارچه‌سازی و سهولت کاربران و یکسان‌سازی پرونده‌ها از سوی متقاضیان به صورت الکترونیکی است.

او اظهار کرد: این خدمات به‌صورت آزمایشی برروی پرتال وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته و پیش‌بینی می‌کنیم که حداکثر ظرف دو تا سه ماه آینده به‌صورت رسمی اجرایی و عملیاتی شود.

وی گفت: وزارت جهاد کشاورزی سالانه حدود 40 هزار متقاضی دارد که همین متقاضیان باید حدود 240 هزار مراجعه به شهرها یا مراکز استان‌ها و یا حتی تهران داشته باشند که این مراجعات با الکترونیکی شدن خدمات به صفر خواهد رسید.

مدیر کل دفتر آمار و فن‌آوری اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: با الکترونیکی شدن کارها و خدمات درواقع در انجام امور سرعت ایجاد شده و از اتلاف وقت و هزینه نیز جلوگیری شده و به کاهش تردد برون شهری منجر می‌شود.

 

 

نظر شما
ادامه