کد خبر: ۴۲۵۹
تعداد نظرات: ۸ نظر

حکیم مهر -  یکی از بینندگان محترم حکیم مهر که نخواسته است نامش فاش شود در پیامی که به این نشریه ارسال نموده به تقدیر از فعالیت‎های اداره کل و مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی پرداخته است. به این سبب این پیام جهت اطلاع عموم در اینجا و صرفاً بعنوان نظر این بیننده محترم منتشر می‎گردد.

ضمنا ً حکیم مهر آماده انعکاس نظرات عموم دامپزشکان و سایر رده‎های دامپزشکی درباره فعالیت مدیران کل دامپزشکی استانها خواهد بود.

 

متن این پیام بدین شرح است :

 

فعالیت‏های جدی شرکتهای ممیزی بهداشتی در استان آذربایجان شرقی مرهون حمایتهای همه جانبه شخص مدیر کل دامپزشکی استان از این شرکتها میباشد. سامان دادن به خودروهای حامل گوشت خصوصا گوشت مرغ و تجهیز آنها یکی از مشکلات دیرینه و مزمن بود، اغلب یخچالها معیوب بودند و سر و وضع مناسبی هم نداشتند و این وضعیت ذهنیت بدی را در نظر شهروندان بوجود آورده بود. این معضل مزمن در اثر سختگیری شرکتهای ممیزی بهداشتی و حمایت قاطع شخص مدیر کل دامپزشکی استان از این شرکتها ،برای همیشه حل گردید و خاطیان هم دریافتند که این بار چاره ای جز تمکین و رعایت قانون ندارند.

 دکتر زندیه مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی

همچنین فعالیت کشتارگاههای سنتی در شهرهای اطراف مثل باسمنج آذرشهر و گوگان ضمن اینکه امنیت بهداشتی و غذایی مردم این شهرستانها را به خطر می‌انداختند باعث بی انگیزگی سرمایهگزاران در تأسیس کشتارگاههای صنعتی و مدرن و بهداشتی در استان میشدند که با جدیت اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی در تعطیلی کشتارگاههای فاقد استانداردهای لازم، ضمن حمایت از کشتارگاههای صنعتی موجود، زمینه را برای سرمایهگزاریهای جدید مساعد نمود.

البته در این زمینه رسیدگی به وضعیت کشتارگاههای طیور این استان و اجبار صاحبان آنها در مدرنتر نمودن و استاندارد نمودن تجهیزات فرسوده برخی از کشتارگاهها و رعایت میزان کشتار با ظرفیت کشتارگاهها هم از این اداره کل و مدیر کل پیگیر آن انتظار میرود.

توجه دکتر زندیه به وضعیت بخش خصوصی و برگزاری جلسات مکرر پرسش و پاسخ  با آنها از مواردی است که به ندرت طی سالیان گذشته در این استان شاهد آن بودیم که با ابتکار ایشان این امر صورت پذیرفته است.

در این راستا تقدیر از مسوولین فنی بهداشتی و اهمیت دادن به کار آنان و برخورد علمی و مناسب خصوصاً در مقابل کارفرمایان باعث حفظ و  تحکیم جایگاه مسوولین فنی و افزایش ارزش حرفهای آنان شده است.

همچنین با تدبیر اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی امسال برای اولین بار مسوول فنی بهداشتی نمونه در سطح این استان معرفی گردید که این امر می تواند نقطه آغازی در حمایت از مسوولین فنی بهداشتی و اجرای ماده 19 آییننامه بهداشتی باشد.

 

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک اداره کل آ.شرقی
|
-
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۳
0
0
این نظر و تقدیر رو ............. که پدرش ............ هست و .......... شده و .................. نوشته
اون ................ و .......... که منتظر باشید فردا پس فردا استخدام هم میشه
همکار در اهر
|
-
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۳
0
0
انصافا با امدن ایشان تحولات خوبی در اداره کل بوجود امده است .ضمنا ایشان مسلط به همه علوم دامپزشکی هستند و این نمود یک مدیریت علمی است .
مهندس زنديه
|
-
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۴
0
0
واقعا با آمدن دكتر زنديه به اداره كل دامپزشكي آ.ش وضع گشتارگاه ها خيلي بهتر از سالهاي قبل شده است.من به داشتن چنين مدير موفق در استان حتي در كشور‍‍‍‌‍ افتخار مي كنم.(يا علي)
قلقلک
|
-
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۶
0
0
دکتر لطفی زاده عزیز

بابا جان اینقدر نقطه چین نذار.

یا نظرات رو کامل بذار یا بنویس نظر فلانی به دلیل توهین چاپ نمی شود.

با تشکر
همکار دامپزشک
|
-
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۶
0
0
با آمدن دکتر زندیه فضای .......... دامپزشکی استان تبدیل به فضای کار و نشاط شده و حاصل ان ارتقای دامپزشکی در سطح استان است هرچند ............ شده دست از سر ایشان برنداشته و با کمال....... و علیرغم دامپزشک بودن چوب لای چرخ دامپزشکی می گذارد ولی عاقبت ........... است و صداقت دکتر زندیه پیروز است
دکتر مرتضوی
|
-
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۶
0
0
این جریانات اخیر و مقاله های بنده در حمایت از بخش خصوصی -و البته به نظر برخی از دوستان بخش دولتی مقالاتی برعلیه دامپزشکی که البته بنده معتقد به ان نیستم - باعث شده که برخی از همکاران اداره کل برخورد هایی خوب همیشگی را نداشته باشند اما سعه صدر ایشان و معاون محترم فنی ان ادره کل در رفتار مودبانه و توام با احترام به نظر مخالف ،مرا شرمنده می نمایند .انصافا هر دوی این برادران ،مدیران انتقاد پذیر و البته دوستانی محترم هستند .
تکنسین اداره
|
-
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
0
0
گفته می شود که ................. خیلی ایشان را تحت فشار قرار می دهند و اجازه تحرک و تغییرات مدیریتی را به ایشان نمی دهند .به هر حال مدیر کل خوبی هستند در د آشنا و مهربان هستند
يك دامپزشك
|
-
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
0
0
از مدير كل محترم تشكر ميشود
نظر شما
ادامه