کد خبر: ۴۲۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - اعضای شورای نظام دامپزشکی خراسان جنوبی با استاندار دیدار کردند.
استاندار خراسان جنوبی در جمع اعضای شورای نظام دامپزشکی استان، نقش دامپزشکان در بهداشت عمومی و تأمین امنیت غذایی انسان‌ها را برجسته خواند.
قهرمان رشید با تقدیر از فعالیت‌های نظام دامپزشکی و دامپزشکی استان، گفت: این دو سازمان نقش ارزشمندی در ارتقاء سلامت جامعه و حفظ سرمایه دامی استان دارند.
در ابتدای این دیدار رییس شورای نظام دامپزشکی استان خراسان جنوبی با ارائه گزارشی، اهمّ فعالیت‌های این شورا را تشریح کرد.
دکتر محمود قربان‌زاده ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ‌التحصیلان دامپزشکی متناسب با نیاز استان و به صفر رسیدن ضریب بیکاری دامپزشکان در خراسان جنوبی را مهمترین دستاورد شورای مرکزی نظام دامپزشکی در این استان دانست.
وی خاطر نشان کرد: در راستای اصل 44 قانون اساسی، این شورا با همکاری اداره کل دامپزشکی استان و با برنامه‌ریزی مناسب و احصاء مشاغل مختلف در حوزه دامپزشکی زمینه اشتغال همه‌ فارغ‌التحصیلان این رشته را فراهم کرد.
وی با اشاره به اینکه دامپزشکی همواره در صف اول مقابله با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام است ، از اینکه تا کنون این شغل در رده مشاغل سخت و زیا‌ن‌آور قرار نگرفته و شاغلین آن از بسیاری مزایا محروم مانده‌اند، اظهار تأسف کرد.
استاندار خراسان جنوبی نیز در این نشست قول مساعد داد تا در اولین دیدار با معاون اول رییس جمهور احتساب دامپزشکی جزء مشاغل سخت و زیان‌آور را پیگیری کند.

گفتنی است تاکنون به دفعات مطالباتی از سازمان دامپزشکی و بخصوص سازمان نظام دامپزشکی برای پیگیری جهت احتساب حرفه دامپزشکی در ردیف مشاغل سخت و زیان‎آور صورت گرفته اما نتیجه‎ای در برنداشته است.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
|
-
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
0
0
بالاخره شمال شرقی یا جنوب غربی؟
a
|
-
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
0
0
بالاخره خراسان جنوبی یا خوزستان؟؟
حکیم مهر
|
-
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
0
0
با سلام و احترام / بدینوسیله از بینندگان محترم به سبب اشتباه تایپی در تیتر خبر و تایپ اشتباه عبارت خوزستان بجای خراسان جنوبی عذرخواهی نموده و از تذکر سریع و مسئولانه شما هم تشکر می‎کنیم.
نظر شما
ادامه