کد خبر: ۴۳۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - در سومین همایش صنعت کشتار دام و صنایع وابسته به آن که روزهای 13 و 14 آذرماه در مشهد برگزار خواهد شد، تبیین نقش صنعت کشتارگاهی در توسعه پایدار کشور  به عنوان یکی از اهداف همایش، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: دراین همایش که با همکاری استانداری خراسان رضوی، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور، دانشگاه فردوسی و... انجام خواهد شد، مجتمع صنعتی گوشت مشهد به عنوان برگزار کننده همایش به شمار می رود.

دکتر احمد شریعتی افزود: با توجه به گستردگی زمینه های علمی و فناوری صنعت ذبح و استحضال دام و فرآورده های جانبی آن و نیاز روزافزون به تبادل نظر و گسترش اندیشه های نو در این زمینه و نیز سامان دهی کشتارگاه های سنتی و همچنین آسیب شناسی کشتارگاه ها، در همایش مذکور، سخنرانی های علمی و بازدیدهایی نیز از مراکز مختلف صنعتی مرتبط با ذبح دام در مشهد صورت خواهد گرفت.

وی ایجاد زمینه ارتباط صنعت کشتارگاهی با دانشگاه ها و محافل علمی و صنعتی کشور، بررسی راه های ارتقای وضعیت بهداشتی کشتارگاه های دام، ارتقای سطح دانش فنی ذبح و استحضال دام، ارائه آخرین دستاوردهای تخصصی در زمینه های مختلف صنایع کشتارگاهی، سامان دهی کشتارگاه های سنتی، آسیب شناسی کشتارگاه ها و مطرح کردن برند حلال و ... را از جمله مهم ترین اهداف همایش ذکر کرد.

وی یادآور شد در سومین همایش صنعت کشتار دام و صنایع وابسته به آن نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهادکشاورزی، رئیس سازمان دامپزشکی کشور و برخی دیگر از مسئولین کشوری و استانی حضور خواهند داشت.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهریور
|
-
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
0
0
چرا اینهمه زود اعلام عمومی کرده اند؟
نظر شما
ادامه