کد خبر: ۴۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی نوشت : با تاثر و تاسف فراوان با خبر شدیم حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی حکمت نماینده ولی‌فقیه در موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی دار فانی را وداع گفت و به لقاء حق پیوست.
رحلت عالم وارسته، روحانی با فضیلت حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی حکمت نماینده ولی‌فقیه در موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی وزارت جهادکشاورزی، موجب تاثر و تالم فراوان شد.

فقدان این محقق، متکلم و محدث توانا که ذخیره حوزه علمیه و منبع معارف و حقایق دینی به شمار می‌آمد، ضایعه‌ای است که جبرانش در آینده‌ای نزدیک بعید می‌نماید.
این مصیبت بزرگ را به خانواده مکرم آن بزرگ‌مرد، حضرت‌ آیت الله‌ عالمی نماینده محترم ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی و همکاران آن مرحوم در موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی و سازمان دامپزشکی کشور تسلیت و تعزیت عرض کرده، از پیشگاه حضرت حق مسئلت داریم روح بلندش را قرین دریای بیکران رحمت خویش فرموده و او را با مولایش حضرت امام حسین(ع) محشور دارد.

حکیم مهر نیز به نوبه خود فقدان نماینده محترم ولی فقیه در مؤسسه رازی را تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر آرزومند است.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر مرتضوی
|
-
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۱
0
0
خدا رحمتشان کند
نظر شما
ادامه