کد خبر: ۴۴۲
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: کوچک‌سازی فعالیت‌های ونظارت جهاد کشاورزی، واگذاری امور به بخش خصوصی و تسریع در فعالیت‌های اصل 44 قانون اساسی از جمله اولویت‌های وزیر آتی وزارت جهاد کشاورزی است...
soltani2
عضو هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران گفت: کوچک‌سازی فعالیت‌های ونظارت جهاد کشاورزی، واگذاری امور به بخش خصوصی و تسریع در فعالیت‌های اصل 44 قانون اساسی از جمله اولویت‌های وزیر آتی وزارت جهاد کشاورزی است.

 

دکتر مهدی سلطانی در ادامه تأکید کرد: وزیر آتی وزارت جهاد کشاورزی نیز باید با استفاده گسترده از نخبگان کشور و در روحیه‌ خدمت‌گزاری به مردم روح تعامل را در بخش کشاورزی تقویت کند.
مشاور پژوهش دانشگاه تهران در تبیین ویژگی‌های وزیر آتی این وزارتخانه اظهار داشت: تخصص مرتبط، سابقه گذشته و معتقد بودن به برنامه‌های توسعه‌ای در این بخش از ویژگی‌هایی است که رئیس بخش کشاورزی در کشور باید آنها را دارا باشد.
دبیر قطب‌های علمی دامپزشکی کشور عدم تعامل و ارتباط آموزش و تحقیقات با بدنه اجرایی کشور را از جمله چالش‌های آتی کشاورزی دانست و گفت: وزیر آینده باید بتواند این خلا را با اقداماتی که در آینده صورت خواهد داد پر کند.
وی وزیر پیشنهادی احمدی نژاد برای وزارت جهاد کشاورزی را دارای خصوصیات یاد شده دانست.

 


 

نظر شما
ادامه