کد خبر: ۴۴۸۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
پس از سه سال فعالیت و با توجه به رایزنی‎های صورت گرفته با برخی از صاحبنظران و بخصوص مشاورین محترم حکیم مهر، تصمیم بر آن شده تا از این پس عبارت "نشریه الکترونیک" از بالای صفحات سایت حذف و این سایت تحت عنوان "وب‎سایت خبری - تحلیلی مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی (حکیم مهر)" فعالیت نماید...
3hd

حکیم مهر -  از دی ماه 1386 تاکنون ، حکیم مهر در حد بضاعت خود سعی نموده تا فضای جدیدی در عرصه رسانه‎های مجازی برای دامپزشکی بگشاید و اکنون که سه ساله شده ، به فضل الهی این مسیر را با توان بیشتری می‎پیماید.

علیرغم برخی دشواریهای قابل انتظار در این مسیر، نگاه تیزبین بینندگان محترم حکیم مهر و بویژه تذکرات مصلحانه مشاورین معزز که بدون هرگونه چشمداشت ، نظرات خود را صمیمانه ابراز نموده و می‎نمایند انگیزه مضاعفی برای ادامه این راه فراهم نموده است.

حال پس از سه سال فعالیت و با توجه به رایزنی‎های صورت گرفته با برخی از صاحبنظران و بخصوص مشاورین محترم حکیم مهر، تصمیم بر آن شده تا از این پس عبارت "نشریه الکترونیک" از بالای صفحات سایت حذف و این سایت تحت عنوان "وب‎سایت خبری -  تحلیلی مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی (حکیم مهر)" فعالیت نماید.

 

 

این تغییر به دو دلیل صورت گرفته است. نخست آنکه در فضای مجازی نیاز به مرکزی برای تجمیع تحلیل‌ها و نظرات صنفی و علمی در میان شاغلین حرفه دامپزشکی احساس می‎شود و دوم اینکه با تمرکز بر روی "پژوهش" و با قید "راهبردی" تحلیل‎های بهتری در کنار انتشار اخبار منتشر خواهد شد.

امید است بینندگان ارجمند اعم از اساتید محترم و گرانقدر دانشگاه ، همکاران گرامی و کلیه دانشجویان معزز و همچنین علاقمندان به رشته و حرفه دامپزشکی و حامیان حیوانات در ارائه تحلیل‎ها و گزارش‎های خبری از وقایع علمی و صنفی مرتبط با دامپزشکی دریغ نورزند و این سایت را به روال سابق از آن خود بدانند.

با تبدیل "نشریه الکترونیک دامپزشکی و سلامت حکیم مهر" به "وب سایت خبری – تحلیلی مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی (حکیم مهر)" تغییرات دیگری هم بخصوص در زمینه افزودن بخش‎های جدید و اصلاح برخی بخش‎های موجود در سایت به زودی صورت می‎گیرد که به تدریج به اطلاع بینندگان محترم خواهد رسید.

ضمناً حکیم مهر بر خود لازم می‎داند به دلیل همه کاستی‌های موجود در این سه سال از عموم بینندگان صبور خود عذرخواهی نموده و از عنایت ویژه به مطالب این سایت تشکر نماید.

 

 

 

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
hamid gordan
|
-
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
0
0
به نوبه خود اين اتفاق بسيار خوب در زمينه اخبار دامپزشكي را به شما و همه مشاورانتان تبريك مي گويم و اميدوارم هر روز شاهد پيشرفت و گزارشهاي خواندني، مقالات و اخبار جذاب شما باشم. خوشبختانه امروز همه حكيم مهر را مي خوانند و قطعاً ‌اين حاصل كار شبانه روزي شماست. شاد و پاينده باشيد.
رضا
|
-
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۲
0
0
سلام
به نوبه خودم از اطلاع رسانی به موقع شما عزیزان بویژه همکار ارجمندم جناب آقای دکتر لطفی زاده نهایت سپاس و تشکر را دارم.
هر چند تلخی نتیجه آزمون استخدامی هنوز بر کام من و امثال من که زحمت کشیدیم و قبول نشدیم، باقی ست ولی بر خودم لازم می دونم سه سالگی حکیم مهر رو تبریک بگم. به شما تبریک میگم و ازتون ممنونم که در طول این یکسال از زمان درج آگهی استخدام تا زمان اعلام نتایج نهایی آزمون با استرس و دغدغه های ما همراه بودید. همواره توفیقات شما عزیزان رادر این سایت پرطرفدار از خداوند متعال خواستارم
دکتر.ر
فرخ رضا کبیر
|
-
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۲
0
0
آرزو دارم همیشه فعال و پر انرژی باشید. خداوند یار و همراهتان باد.
سعید سیری
|
-
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۲
0
0
با سلام
ورود نشریه وزین و محترم شما را به سومین سال فعالیت تبریک می گوئیم و پیشرفت روز افزون شما و فعالیتتان را از خدای بزرگ طلب می کنیم.
وبلاگ دانشجویان دامپزشکی آزاد تبریز
حسین جعفری
|
-
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۴
0
0
با سلام و احترام سخت کوشی شما همکار محترم و تلاش برای پش سر گذاشتن مشکلات و درایت و تیز هوشی , و وفاداری جنابعالی به صنف دامپزشکی ادامه کار این سایت را فراهم نموده است . امیدوارم همواره پرتوان این وظیفه و رسالت سنگین اطلاع رسانی را با موفقیت ادامه دهید . موفق باشید
بشری
|
-
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
0
0
برایتان آرزوی موفقیت دارم
دكتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
0
0
تولدت مبارك !! با كمي تاخير !!
رضوانی ((دامپزشکی خراسان شمالی))
|
-
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
0
0
هیچ چیز برای گفتن ندارم در بهترین روز دنیا که روز تولد شماست .فقط آرزو میکنم همیشه همینطور بهترین باشید
تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدتان بپذیرید
حکیم مهر تولدت مبارک
نظر شما
ادامه