کد خبر: ۴۴۸۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر



مدیرکل دفتر بهداشت و مبارزه با بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی کشور گفت: موسسه رازی و سازمان دامپزشکی اهداف مقدسی را دنبال می‌کنند که نتیجه آن حفظ تولیدات دامی، اشتغالزایی و حتی ورود به بازارهای صادراتی است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر سید بهمن نقیبی» در حاشیه دیدار با مسئولان موسسه رازی با اشاره به تولید بخش عمده‌ای از واکسن‌های مورد نیاز سازمان دامپزشکی در موسسه رازی یادآور شد: این موسسه مهم ترین بازوی سازمان دامپزشکی کشور است به همین علت بررسی مسائل و مباحث پیرامون تولید واکسن و کنترل شرایط مواجهه با کمبود واکسن در اولویت سازمان و موسسه رازی قرار دارد.

وی برگزاری نشست‌های دوره‌ای با مسئولان موسسه رازی را از اهم برنامه‌های سازمان دامپزشکی برشمرد و گفت: با توجه به جایگاه حساس موسسه رازی در تولید و تامین فرآورده‌های بیولوژیک مورد نیاز کشور، لزوم استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و گسترش تعامل با این مجموعه، بیش از پیش احساس می‌شود و در نظر است این نشست‌ها به تناوب برگزار شود.

دکتر نقیبی با تاکید بر اینکه موسسه رازی و سازمان دامپزشکی همواره در کنار یکدیگر قرار داشته‌اند و مکمل هم هستند، افزود: موسسه رازی با تولید فرآورده‌های بیولوژیک و واکسن و سازمان دامپزشکی با بهره مندی از این تولیدات برای غلبه بر مشکلات جامعه دامپروری، اهداف مقدسی را دنبال می‌کنند که نتیجه آن حفظ تولیدات دامی، اشتغالزایی و حتی ورود به بازارهای صادراتی است.

مدیرکل دفتر بهداشت و مبارزه با بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد: تمام تلاش این سازمان و موسسه رازی ایجاد شرایط پایدار و کاهش واردات فرآورده‌های بیولوژیک به کشور است؛ به عبارتی فعالیت‌های این دو مجموعه در طول یکدیگر قرار دارد و یک هدف را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه هدف ما کنترل شرایطی است تا هیچ گاه با کمبود یک فرآورده بیولوژیک مواجه نشویم، اذعان کرد: البته در شرایطی خاص و تحت تاثیر عوامل مختلف ممکن است موج‌های سینوسی در کشور ایجاد شود که از آن گریزی نیست اما تلاش می‌کنیم با برگزاری این نشست‌ها و ارائه راهکارهای مناسب، میزان خسارت و آسیب را به حداقل برسانیم.

مدیرکل دفتر بهداشت و مبارزه با بیماری‌های سازمان دامپزشکی بر آمادگی این دفتر برای همکاری با موسسه رازی جهت هم افزایی و هم پوشانی در بخش‌هایی که ممکن است دچار کمبود واکسن باشیم، تاکید کرد.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
این طور تیترها به هیکل دامپزشکی جور در نمیاد. حتما بدخواهامون میگن " مورچه چیه که بازوش باشه".
نظر شما
ادامه