کد خبر: ۴۵۳۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
«آیت‌الله محسن حیدری» افزود: عملکرد سازمان دامپزشکی مایه‌ی مباهات و تقدیر است ...
 

حکیم مهر: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عملکرد سازمان دامپزشکی قابل تقدیر و تضمین کننده سلامت و حلالیت غذای مردم است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، «آیت الله محسن حیدری» در جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دامپزشکی سراسر کشور که به مدت دو روز در اهواز برگزار می شود، ضمن تبریک ایام مبارک ربیع الاول و اعیاد این ماه و درود بر ارواح شهدای اسلام و شهدای حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح در اهواز، اظهار کرد: کار شما کار مقدسی است و انسان باید به آن غبطه خورد؛ هر مسئولی در جایگاه خود به مردم و نظام جمهوری اسلامی خدمت می کند اما بعضی از خدمت ها جنبه اساسی و زیربنایی دارند.

افزود: از دیدگاه بنده کار شما نیز جزو کارهای اصولی و زیربنایی است، چراکه تغذیه جزو موارد اساسی زندگی مردم است. عمده تغذیه مردم نیز مربوط به دام و طیور و آبزیان است. غذای سالم و شرعی نیازمند سازوکار و سازمانی است که علاوه بر بحث ذبح شرعی، بر مسائل بهداشتی نیز نظارت کند .

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه عملکرد سازمان دامپزشکی مایه ی مباهات و تقدیر است، تصریح کرد: سازمان دامپزشکی تضمین کننده ی سلامت و حلالیت غذای مردم است .

وی در ادامه در خصوص وضعیت دام در استان خوزستان بیان کرد: طبق آماری که به بنده ارائه دادند، خوزستان از نظر مهاجرت پرندگان آبزی، تربیت طیور و آبزی پروری جایگاه سوم را در کشور دارد که حقیقتا جایگاه رفیعی است .

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Spain
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
0
کارمون مقدسه ولی پولمون یکصدم زحمتمونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
چرا همه از رییس مجلس و وزیر و نماینده مجلس و خبرگان کار دامپزشکی رو شگرف و مقدس میدونن ولی وضعمون همینه که هست . ....... که مالیات نداره
نظر شما
ادامه