کد خبر: ۴۶۷۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر



وزارت جهاد کشاورزی با ممنوعیت صادرات گوشت مرغ، موافق نیست .

به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو صنعت طیور ایران، «محمود حجتی» وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن اعلام این موضوع گفت: با توجه به ناچیز بودن میزان صادرات گوشت مرغ در مقایسه با تولید و مصرف بازار داخلی طبق آمار گمرک، این وزارتخانه، با ممنوعیت صادرات این محصول، موافق نیست و شایسته است تا قبل از هرگونه تصمیم گیری، تحلیلی از وضعیت تولید و صادرات وجود داشته باشد.

این اظهارات تحت شرایطی مطرح می‌شود که کانون انجمن‌های صنفی مرغداران گوشتی کشور، طی روزهای گذشته، ضمن انتقاد شدید از برخوردهای متناقض و ضد تولید و اینکه قیمت تمام شده هر کیلوگرم مرغ زنده در بازار با آنالیزهای قابل دفاع و بر اساس قیمت رسمی بازار (نه قیمت کاغذی) با احتساب سود متعارف مرغدار، متوسط همین عددی است که در بازار معامله می‌گردد، هشدار داد که نتیجه این اقدامات ناپخته و نسنجیده، نابودی کامل صنعت مرغداری و به خطر افتادن ثبات و پایداری تولید می‌باشد.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
0
1
جسارتا جناب آقای حجتی وزیر محترم جهاد،اگر گرانی مرغ بدلیل کمبود مرغ و جوجه هست پس چجوری صادرات رو جلوش میگیرن شما مخالفی،اگر مرغ زیاده و باید صادر بشه چجوری قیمت مرغ پایین نمیاد؟!!!!!!!!!
واقعا باید احسنت گفت به اون کس یا کسانی که شمارو بعنوان وزیر جهاد انتخاب فرمودن.واقعا شایسته سالاری به معنای واقعی صورت پذیرفته...!!!!!!!!!!!
حمیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
0
0
صادرات مرغ!؟ بیشتر به یه طنز شبیه ...چرا از تولید داخلی و از مرغداران حمایت نکنیم مرغ منجمدی که توزیع میشود مگر با ارز دولتی وارد نمیشود همین هزینه را بجای صادرات مرغ چرا از مرغداران نکنیم مگر اینکه در واردات رای بعضی ها نون و آبی داشته باشد!!؟
نظر شما
ادامه