کد خبر: ۴۶۸۶۸


فرماندار پاوه گفت: برای رفع نواقص بهداشتی و توسعه اتاق پیش سرد کشتارگاه دام این شهرستان هشت میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار حکیم مهر به نفل از ایرنا، «پرویز ایده پور» روز چهارشنبه به همراه رئیس دامپزشکی و شهردار برای رفع مشکلات و نواقص و همچنین رعایت بهداشت مناسب از کشتارگاه دام شهرستان پاوه بازدید بعمل آوردند.

فرماندار پاوه در این بازدید گفت: هدف اصلی پیگیری رفع مشکلات و نواقص کشتارگاه و تبدیل آن به کشتارگاهی بهداشتی و مناسب در راستای سلامت مردم و جامعه مدنظر بوده است.

«ایده پور» با بیان اینکه کشتارگاه یکی از اماکنی است که با سلامت مردم ارتباط دارد خواستار اهتمام جدی دستگاههای ذیربط بخصوص شهرداری برای مشکلات کشتارگاه و نظارت جدی و مستمر و بدون اغماض بازرسان دامپزشکی شد.

وی افزود: کشتارگاه پاوه در دهه ۶۰ ساخته شده و امروز امروز نیاز به تعمیر و مرمت اساسی دارد.

فرماندار پاوه تصریح کرد: بازرسان دامپزشکی به عنوان متولی تأمین سلامت گوشت در کشتارگاه و صنف قصابان به عنوان بهره برداران و بازرسان شبکه بهداشت و درمان از وضعیت فعلی کشتارگاه ناراضی هستند.

ایده پور در این راستا در شورای برنامه ریزی شهرستان موضوع را مورد توجه قراردادیم و مبلغ هشت میلیارد ریال را برای مرمت و بازسازی ، رفع نواقص و توسعه کشتارگاه اختصاص دادیم.

وی اظهار امیدواری کرد با اختصاص این اعتبار شهرداری در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص بهداشتی، توسعه اتاق پیش سرد، تعویض یخچال خودرو حمل گوشت، جاده دسترسی و فاضلاب کشتارگاه اقدام نماید.

فرماندار پاوه افزود: انشاالله با این اقدام و رفع نواقص کشتارگاه بتوانیم اعتماد و رضایت مردم را نسبت به سلامت گوشت فراهم کرده باشیم.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۲ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.


 
نظر شما
ادامه