کد خبر: ۴۷۶۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر



وزارت کشاورزی برزیل در تلاش است تا طی سه ماه آینده، پیش نویس قانونی را در جهت افزایش نظارت بر روند تولید و کشتار محصولاتی چون گوشت مرغ را در مجلس این کشور به تصویب برساند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو صنعت طیور ایران، «کریستینا دیاس»، معاون وزریر کشاورزی برزیل در این خصوص گفت: با توجه به حجم عظیم تولیدات محصولات پروتئینی این کشور، برزیل راهی جز افزایش نظارت در مراحل مختلف تولید ندارد .

وی پیش از این وعده داده بود تا پایان نیمه نخست سال جاری میلادی، نظارت فوق افزایش یابد و این پایش، به خصوص در مراحل انجام امور اداری و ارسال محموله‌ها تقویت خواهد شد .

لازم به ذکر است که طی سال گذشته، به دنبال رسوایی سیستم‌های بازرسی بهداشتی این کشور و اثبات دریافت رشوه در قبال تغییر نتایج آزمایشات میکروبی گوشتهای صادره از این کشور، برخی کشورهای اروپایی، واردات گوشت و مرغ از برزیل را ممنوع اعلام کردند .

این در حالی است که به نظر می‌رسد تا اخیرا وزارت جهاد کشاورزی کشور از سازمان دامپزشکی کشور، طی دستوری خواسته است تا این سازمان، ناظرین مقیم به کشورهایی که دارای پروتکل بهداشتی هستند اعزام نکند.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
4
وزیر محترم جهاد ما این قضایارو میدونیم و میخوایم ناظر نفرستیم !!
ضمن اینکه خود جهاد کشور برزیل اقرار به کم کاری و تخلف می کنه
خواهشا به فکر مردم شریف ایران باشیم و ناظر فرستاده شود
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
3
لطفا به اقای وزیر بفرمایید کشور مبدا خودش رشوه گرفتن sif رو قبول داره چرا شما انکار دارید این دولت تاکی میخواد سرشو زیر برف کنه و با واردات دام زنده ریشه دام این مملکت رو با ورود بیماری های جدید بزنه ...............
نظر شما
ادامه