کد خبر: ۴۸۰۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر



دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام از شناسایی و دستگیری باند قاچاق گوسفند در مرز مهران خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «افشار خسروی‌زاد» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام اعلام کرد: یک باند قاچاق گوسفند که قصد داشتند بیش از ۳۰۰ راس گوسفند زنده را از مرز مهران به خارج از کشور قاچاق کنند شناسایی و متهمان آن که سه نفر بودند دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته از طرف دستگاه قضایی و نیروی انتظامی قاچاق دام زنده استان تقریبا به صفر درصد رسیده است، افزود: هرگونه خروج دام از استان تنها با مجوز رسمی سازمان دامپزشکی، تایید حمل و نقل و پایانه‌ها امکان پذیر می‌باشد که نیروی‌ انتظامی نیز بر این روند نظارت می‌کند.

خسروی زاد با اشاره به اینکه با متخلفین اقتصادی اعم از بخش خصوصی و دولتی برخورد قاطع می‌کنیم و از دستگاه‌های نظارتی خواسته شده متخلفین را به دادسرا معرفی کنند، تاکید کرد: کسانی که بدون مجوز رسمی دام پزشکی و ابلاغیه هیات محترم دولت اقدام به جابجایی دام زنده نمایند در اتهام قاچاق دام قرار دارند که دستگاه قضایی با جدیت این موارد را پیگیری می‌نماید.

گفتنی است روز گذشته ماموران نیروی انتظامی ایلام یک باند قاچاق گوسفند را که قصد داشتند بیش از ۳۰۰ راس گوسفند زنده را از مرز مهران به خارج از کشور قاچاق کنند شناسایی و متهمان آن را که سه نفر بودند، دستگیر کنند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
بزرگ نمایی موضوع قاچاق ترفند .......‌..... و عوامل منفعت طلب و رانت خوار آن در .......... برای سرپوش گذاشتن بر دلال بازی و رانت خواری شان بابت واردات ذرت و سویا و واکسن و داروی دامپزشکی است!
نظر شما
ادامه