کد خبر: ۴۸۱۷

حکیم مهر - «نخستین همایش ملی فرآوری و بهداشت فرآورده های شیلاتی» توسط مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان وابسته به مؤسسه تحقیقات شیلات ایران و با همکاری سازمان شیلات ایران، سازمان دامپزشکی کشور، معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و سایر سازمان ها و مؤسسات مرتبط و شرکت همایش پردازان معاصر در روزهای 26 و 27 بهمن ماه 89 در بندر انزلی برگزار می گردد.


روابط عمومی مؤسسه تحقیقات شیلات ایران اعلام کرد : این همایش در نظر دارد با ایجاد ارتباط علمی و فنی بین محققین، صاحبان صنایع، اساتید دانشگاهی، دانشجویان، مدیران و متولیان مرتبط، بسترهای لازم برای توسعه هرچه بیشتر و سریعتر صنعت فرآوری آبزیان متناسب با استانداردهای بین المللی و با هدف تضمین امنیت و سلامت غذایی جامعه را فراهم سازد.
از برنامه‎های جانبی همایش مذکور می‎توان به برگزاری نمایشگاه معرفی تولیدات شیلاتی و صنایع مرتبط، برگزاری کارگاه‎های آموزشی تخصصی و همچنین تشکیل انجمن علمی متخصصین فرآوری و بهداشت فرآورده های شیلاتی اشاره نمود.
بنابر اعلام سید حسن جلیلی دبیر کمیته اجرایی همایش بالغ بر 550 چکیده مقاله جهت ارائه در همایش واصل گردیده که پس از طی مراحل داوری و اعلام نتایج، سرانجام 46 مقاله بصورت سخنرانی و 341 مقاله بصورت پوستر پذیرفته شده است.
این همایش در روزهای 26 و 27 بهمن ماه سال 1389 در سالن های مجتمع فرهنگیان واقع در دهکده ساحلی شهرستان بندرانزلی برگزار خواهد گردید.

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه